July 17, 2008

ponovo zajedno sa Sanelom

Dana 15.07.2008. godine restoran "LIGHT" GRBAVICA

Isto veče muško društvo

Čini mi se da je manjak đozluka kod ženskog dijela ekipe
(slika napravljena na kvarnjaka)
Kao i obično Sarajlije se organizuju i dočekaju sve koji dolaze iz dijaspore (kakav Dadi doček spremamo) i uvijek je do kasnih noćnih sati sijelo. Imam osjećaj da se ponovo sjedinjujemo u jedno dobro organizovanu grupu, čak se i mi koji ostajemo u Sarajevu češće viđamo i to je dobro, jer i 30 godina mature ima više šansi da uspije.
Jedina nepoznanica nam je još uvijek Jasmina Doroslovac, niko za nju ništa ne zna, pa vas molim da uložite napor i pronađete moju drugaricu iz klupe.
Pozdrav svima i najavite dolazak da se možemo organizovati!
Sejo Koso

4 comments:

  1. Sejo ti postade 'lutajuci reporter' pa nas lijepo i redovno obavjestavas o dogadjanjima i okupljanjima ...a i o odlascima u kafanu. Neka, tako i treba.
    Slusaj, molim te da mi posaljes email ukoliko si se imao priliku sresti sa onim mojim prijateljem i dobio potrebne informacije.
    Pozdrav Terza

    ReplyDelete
  2. Pitas za Doroslovicu...
    Ja mislim da je ona ovdje blizu u Kitcheneru ili Waterloo-u
    Pokusacu vidjeti ima li neki broj telefona , email ili tako nesto.

    ReplyDelete
  3. Zamolio bih sve vas iz veselog društva u Sarajevu koji se još niste registrovali na blog (Ivo, Zoka, Slađa, Zrinka ...) a imate pristup Internetu, da mi pošaljete vašu email adresu (može i neka privremena). Imamo samo 19 registrovanih članova i bilo bi najbolje da se svi registrujemo tako da vi u Sarajevu ne morate svi tražiti od Seje, ratnog vojnog invalida, da vam objavljuje članke. Iako, moram priznati, sa nestrpljenjem čekam na te Sejine izvještaje jer on to sve super upakuje, kako i dolikuje.
    Naravno, ako ste u kontaktu e_mailom sa nekim od ostatka naše raje, pošaljite ni adresu pliz...

    ReplyDelete
  4. Drago mi je vidjeti sva ova nasmijana lica na okupu, ali moram priznati, impresionira me i onaj stoljnjak sa ruzama. U ovoj poprilicnoj americkoj sterilnosti kada su takve stvari u pitanju, stolnjak je postao rijetkost. A tek na stolu - ne usudjujem se ni zagledati, da ne bih pocela sanjati drage mirise...

    ReplyDelete