December 31, 2008

Sretna Nova 2009

Sta se tu moze reci...nakon 15+ godina vidjeti Edinu i Zoku, a nakon 6+ godina ponovo vidjeti Seju i Covu...provedosmo jedno lijepo i ugodno vecer koju mozemo nazvati "Ne moze nam niko nista", pa cak i neobicno jaka decembarska kisa u Sarajevu nije pokvarila raspolozenje...

Optrcao sam familiju, vidio prijatelje, otisao do groblja na Barama....

Svratio do Zelje na cevape i cuo najneobicnije pitanje koje konobar moze ikad postaviti covjeku koji je dosao na cevape..."mala, srednja ili velika porcija"....pa nismo u Americi da porucujemo onaj usrani Starbuck caj sa ukusom kafe...

Idemo dalje....

Skoknem malo do Zagreba....obidjem mjesta gdje sam nekada predavao, pardoncek, prodavao a i kupovao...pijaca Dolac, na Trgu.

Vidim podigli su i spomenik mojim dragim kumicama s Dolca, zenama koje su u gajbama, sepetima i cekerima donosile frisko zelje, krumpir, marelice, vrhnje i razno-razne ostale delicije za zagrebacko trziste....

Umoran tako od razgledanja pijace Dolac, shvativsi da nisam ponio moj ceker za predavanja, pardoncek za kupovanja....znam da je nesto sa nja-nja, pa skoknem malo niz stube do Trga....

....a na Trgu.....neka slika isprica sama za sebe...

Podigli veliki bijeli sator....

Sto se bijeli na Trgu velikome,

Je li to snijeg ili udara more o mramorje...

Nesto kontam, nije Zagreb nikad bio na moru, a i za snijeg je mrka kapa kad je temperatura oko 8-9 stupnjeva

Dakle, nit je snijeg, nit udara more o mramorje, nema sanse da je aga-Hasanaga podigao sator na tako bucnom mjestu...kad ono nesto najljepse...bircuz s klopom i picem.

Naletim na jednog vjestog i iskusnog predavaca, koji mi predade u ruke kobasicu, a potom i na njegovog kolegu (dakle predavaca broj 2). Mozda su i profesori, ali nisu inzistirali da im se obracam titulama, pa smo tako ubrzo presli 'na ti' pa mi je predavac 2 prodao spiku da je 'Zuja zakon'...

Pitam ja njega jel' to njegova zena stvarno opasna, jer i moja je 'zuja' ali nije opasna, a nije niti u zakonodavstvu....kaze on meni 'ma ti si bedak...Zuja je Ozujsko pivo u lokalnoj reklami...' Ubjedi mene predavac dva da uzmem i Zuju koja je 'zakon', a kako sam ja zakon uvijek postovao, rekoh same sebi da ne bih mu smio proturjeciti i tako zavrsi Zuja najprije ispred mene, potom u meni.

Tu ti se ja kod tog Zuja-zakona malo istrosih, pa rekoh idem i ja nekaj predavati, nadjem se ja s mojom koleginicom pa je pitam a sto cemo mi to predavati u Zagrebu? Konsenzusom se odluci da je najbolje predavati karte za Kazaliste, pa mi pravac pred HNK, na zdenac s nadom da cemo predavajuci ispred HNK zgrnuti velike novce, postat bogati i otici u mirovinu...auuuu, koja greska....nismo pripremili predavanja, dakle nismo imali nista za predati/prodati pa smo i ono malo kuna sto je ostalo u dzepu odlucili 'spendjati' u Kavkazu...i dalje dobar bircuz...

Mom boravku u Zagrebu, kao i podizanju borbenog morala jako su pomogli moji veliki drugovi....Marin Simic i Sejo Saxon. Prevo sam po jednu vecer s njima i njihovim obiteljima.

Sejo sprema novi CD na proljece, cuo sam neke demo snimke...mrak. Ima jedna pjesma od koje sam se najezio....

Da ne ispadne da me je Sejo nagovorio da mu reklamiram CD na blogu, ali je stvarno dobra zika.
U Zagrebu po trgovinama vidis najcudnije reklame 'mrak snizenje'....pa nisu oni izmislili taj izraz 'mrak'....brijem da smo to bili mi.

Konacno se europska turneja priblizila kraju pa sam svratio na jos jedno predavanje u Amsterdam. Tu sam se predao sarmu holandjanki, predao sam se vjerovatno najboljem duty free shopu, a onda sam se predao pilotu i rekao mu 'Teraj Misko!'

I za kraj jos malo....
Kako vidim generacijo moja od 22. novembra, niko ni rijec...
Asterix i Obelix potpisali Dayton s rimljanima, pa i ona diskusija na latinskom stade...a jeste bilo dobro ono 'pro terram...' :)
Niko ni rijec. Valjda su svi 'busy'...reklo bi se ja postadoh 'una hirunda' (slobodni prevod besposlen, zvanicno jedna lasta za one sa slabijim pamcenjem)....
Prodje i rimokatolicki Bozic...ja bio na putu i bez kompjutera. Nesto mi se cini da je bilo kod nas u razredu nekih ljudi kojima bi bio red zazeljeti sretan Bozic, a niko ni rijec da napise. Bas mi nesto krivo...k'o sjecam se da su se neki drugi praznici cestitali putem ovog razrednog bloga, pa me sramota da niko nasim prijateljima iz razreda ne uputi ni slovca za Bozic. Ja cu im s malim zakasnjenjem, ali od srca pozeljeti sretan Bozic, a isto tako cu vam svima od srca pozeljeti sretnu i uspjesnu Novu godinu kao i sretan Bozic pravoslavcima.

Cini mi se da je bilo dovoljno za ovaj put.

Veju, veju pahulje, mraz po staklu sara, stize nova godina, odlazi nam stara !

7 comments:

  1. Ljubce, potrefio si k'o prstom u nesto sa ovim clankom glede vlagdana tj. praznika i svataca. Nece valjda ovaj blog da se raspadne ako neko pocne da cestita redom i religiozne praznike. Molim te, nemoj samo da zaboravis, da pored dva Bozica imamo i dva Bajrama itd... dakle, braco i sestre svih boja i dezena, neka vam je sretna nova godina i retroaktivno dva Bajrama i dva Bozica... I neka se niko ne naljuti ako preskocim Hanuku, Pesah, Veliku Gospojinu, Svatog Ivu, par svetaca, Sve Svete, Svetog Nikolu i Savu. Sirite bratstvo i jedinstvo kao zjenicu oka, kako je govorio nas dragi drug Tito.

    ReplyDelete
  2. Ljubek!
    ima li sanse da se cujemo??




    dado

    ReplyDelete
  3. Admire,
    Meni je telefonski broj nepromijenjen vec jedno 12 godina....a email mi je isti vec godinama...
    Da si stvarno htio da me cujes nasao bi nacina, ne jednom nego sto puta.
    Pitas me o sansama? Slab ti napadacki red u timu. Sansa ti je trajala jedno 15 i vise godina, ali navala nikako da zabije gol. Znas kako ide u fudbalu, tim koji ne iskoristi svoje sanse, izgubi tekmu na kraju.
    Jos davno neko rece da 'kum nije dugme'. Kod tebe se ni ova izreka ne pika.

    ReplyDelete
  4. Jeste mi skupo da te zovem ali bih te sad bas zovnuo nakon ovako lijepog prijateljskog odgovora svome kumu. Eh, da je moj kum ko ti, gdje bi nam bio kraj. Ako dobro pratim prepisku na blogu, vodis 2:0 protiv Saraca i 1:0 protiv Mazar. Ako se bude igralo kralja stola, ne sumljam da ces ih sve povaliti ko bekane. Samo ostro. Samo pazi da ne naletis na Hatunica.

    ReplyDelete
  5. Kume 2, kakva je tebi korist od kuma kad si sretno razveden? Ostavi covjeka na miru, vidis da je nasekiran. A nije mu ni lako, 15 godina sjedi pored telefona i ceka. I meni bi puko film.

    ReplyDelete
  6. Kum 2 - Covjek semafor !
    Nisi napisao u kojem minutu padose golovi.
    Ko ti je Mazar? Narodni heroj Sosa Mazar mi je jedino ime da se mogu sjetiti, ali je on bio na pravoj strani.
    ..bi ga, ostarilo se.
    Kum 3 - je si ti nastavak Kuma 2? Ako jesi, onda ti ja dodjem ko neki tvoj nastavak.

    ReplyDelete
  7. Ljubisa!
    Tako divno je prlistavati po uspomenama iz vasih gimnazijskih dana. Ja nisam isla u vas razred vec u I-IV/6, a kako mi nemamo svoj blog onda mi ostaje da citam vas i gledam vase slike. Ja nemam ni jednu sliku iz gimnazije pa mi vase cine veliku radost. A i ove iz danasnjeg zivota.
    pozdravi puno Adrijanu od njene bivse komsinice.
    S lubavlju vas se sjeca Mirjana

    ReplyDelete