January 27, 2010

Đej' ba zapelo?

Rekoh, da se tuspasim, da vidimo u kojoj smo fazi. Jesam li ja to propustio neku važnu informaciju u vrijeme zimskog sna, ne znam. Eto, Ždero reče još u Septembru da će prozvati Kantonalnog ministra, Savjet Bezbjednosti i Narodnu Skupštinu oba doma ..., pa je bilo desetak komentara na to i tako dalje...

"Šteta, baš sam imao dobrih ideja" - Karl Marks
" Ko rano rani, cijeli dan je pospan" - živa istina
"Ako neće Muhamed blogu, hoće blog Muhamedu"- stara poslovica
See full size imageEh sad, nešta ozbiljno. I ja, kao većina naše generacije, imam školarce, ograničen godišnji odmor, obaveze pravovremenog planiranja putovanja i karata, tako da do kraja ovog mjeseca moram da imam neku ideju gdje i kako se mi svi planiramo iskupiti in Šeher Sarajevo. Bilo je prijedloga za datume ali ja, da me ubiješ, ne znam više ni koji su datumi ni zašto i ni kako su ti datumi u igri.

Predlažem sljedeće:
Raja iz Sarajeva, nađite se, popričajte sa ostalim poznanicima iz generacije, i predložite jedan ili dva termina (ne više) koji bi najbolje odgovarao svima i u kom terminu se može očekivati najviše ljudi na okupu.

Mi u dijaspori ćemo se prilagoditi ako možemo a ako ne možemo, naći ćemo neki način da iskoristimo moderne tehnologije i preko Skype ili slično uspostaviti, makar virtualno, komunikaciju preko Svijeta. A ja uvijek mogu poslati svog Avatara.

Eto. Svako komentar je dobro došao.

28 comments:

  1. I ja sam za Avatara svakako,
    Koliko ih mozemo ocekivati?
    Daj da se konacno dogovorimo???!!!!

    ReplyDelete
  2. Ovih dana jeste vrijeme da nesto konacno skontamo za tu proslavu. Ja se nadam i planiram da budem u Sarajevu u julu, pa ako nista barem cu vidjeti raju sto je u Sarajevu.
    Avatari nisu losa ideja:)

    ReplyDelete
  3. E dosta vise mrljanja - ja sam kupila kartu za pocetak jula, jer smo tako nesto pricali onomadne. Ja nit mogu da mijenjam karte vise nit hocu da gubim tolike pare. Zato, ja dolazim i slavim godisnjicu 3 jula, pa ko hoce, nek se pridruzi. Ako ne bude nikoga i nista drugo u planu, ja cu samo fino da kupim sladoled u Egitu, prosetam i pojedem ga ispred skole. Negdje oko velikog odmora. Ima li jos dobrovoljaca?

    ReplyDelete
  4. Sanela,
    vidimo se ispred Egipta!Pa cemo onda zajedno niz Titovu do skole. Dobar ti plan!

    ReplyDelete
  5. Važi i ovdje.
    I ja ću da tražim karte za 3. Juli.

    ReplyDelete
  6. Dogovoreno. Tacno u podne, ispred Egipta. Vidimo se!

    ReplyDelete
  7. E nek ste se više dogovorili draga i nadasve....dijasporo.Znači 03.juli,napravit ćemo dernek, ujedno i doček dana borca.Za mjesto radnje ćemo se pobrinuti mi domaći izdajnici.

    ReplyDelete
  8. Zaboravih se predstaviti.....Zoka K. Anonymous

    ReplyDelete
  9. vec odavno sladoled u egiptu ne valja, ja vas vodim na ljespe mjesto...
    domaci ce se dogovoriti o mjestu mature a na vama je samo da dodjete :D

    ReplyDelete
  10. Samo naprijed drugovi petokolonaši za Zokom u načelu. Molim da izdaja bude temeljita, pa da zapjevamo iz sve snage la šatro mi cantare con la chitarra in mano, piano, piano signore Celentano... i sjetimo se našeg junaka Antonia Vargasa rodom sa Gorice, glede i unatoč.

    ReplyDelete
  11. Priča se da je taj,gore navedeni junak,u trenutačnom prebivalištu formirao neku vrstu okupljališta i dao mu radni naziv Nova Gorica.Tu se uglavnom okupljaju nostalgičari za vlasima dužim od 1 cm,uz vrstu muzike koja je kompatibilna sa utemeljiteljevim gore navedenim porijeklom...

    ReplyDelete
  12. 3 juli ! 3. juli ! Mnogo realnije nego junski termin;

    Mirela

    ReplyDelete
  13. Jao ja jedva cekam ovo nase okupljanje.

    Idem 5.marta u Sa da se zagrijavam -)))

    A onda opet 26. aprila.Yupiii - yuhuu!

    Zinka, haj'mo se naci u Saraj'vu da planiramo dernekijadu.

    Meni su najdraza mjesta te '4 sobe Safije' ili Mala basta . Ha? Mala basta isto dobro zvuci? Mogla bi biti upotrebljiva u julskom terminu.

    Zagrljaj svima redom.

    Mirela /opet/.

    ReplyDelete
  14. kad dođeš u Sarajevo javi se da pijemo kafu i dogovaramo dernek.VELIKI POZDRAV

    ReplyDelete
  15. Edina Začinović-Sulejmani16 February, 2010 12:54

    Narode ja sam 31.01.2010. izgubila muža, pa se nadam da ćemo cure i ja do 3.jula doći sebi.Pozdrav svima, Edina Začinović-Sulejmani

    ReplyDelete
  16. Edina,
    Jako mi je zao za tvog muza, primi moje saucesce.
    Nadam se da ces do jula naci snage da nam se pridruzis.
    Kolike su ti kcerke?

    ReplyDelete
  17. Edina Začinović-Sulejmani16 February, 2010 13:21

    Aida hvala, Emina starija je u junu prošle godine napunila 20 godina i treća je godina na ALU odsjek produkt dizajn, a Iman sutra puni 19 godina i prva je godina na veterini

    ReplyDelete
  18. Draga Edina,

    tako mi je zao sto se nesreca desila sa tvojim muzem ! Iskreno saosjecam.

    Je li se to desilo iznenada?

    Pozdrav od Mirele.

    ReplyDelete
  19. Zinka, na sta da ti se javim? Na peglu? Daj mi neki br telefona -))

    ReplyDelete
  20. Ko ce jos biti u nasem gradu od 5-14 marta? Hajde da se i ja s vama vidim, da se negdje ' saberemo'. Ja sam na broju 061/ 182 084.

    ReplyDelete
  21. Edina Začinović-Sulejmani16 February, 2010 23:38

    Mirela hvala, nije bilo iznenada, bio je bolestan duži period, a od 15.09.09. stanje se pogoršalo.
    Kada dodješ u Sarajevo javi se, moj broj tel. je 061/ 90 58 16 ili fik. 64 69 95 ja sam sa stanom u Rankovoj zgradi na Grbavici.

    ReplyDelete
  22. Mirela broj moje pegle je 061 817 493 radujem se kafici.
    Edina žao mi je Taleta.Nadam se da si ti i djeca dobro.Mi smo tu a ne viđamo se.Moramo to ispraviti.

    ReplyDelete
  23. Edina,
    Basum Sagosum i moje iskreno saučešće u povodu tvog gubitka. Nadam se da ste ti i djevojke dobro i zdravo i da će te pegle da prorade.

    ReplyDelete
  24. Edina,
    bas mi je zao za muza. Javila mi je Dijana, nisam znala da je bolovao. Jako, jako mi je zao.

    Mirela,
    ja vjerujem da ces ti to sve izorganizovati, kao sto si i Damirov rodjendan. Cure, spremite se, kod Mile nema Cile-Mile!

    Harise,
    Ti sad mozes da se opustis, zenske su preuzele posao.

    Narode dragi iz IV7 i sire, mnogo, mnogo se radujem da vas sve ponovo vidim. Imacu vise vremena ovaj put.

    ReplyDelete
  25. Edina
    Zao mi je stvarno nisam ranije cuo da ti je muz preselio.
    Bosham Sagosum i moje iskreno saucesce na gubitku, nadam se da ce Allah Dz.s dati tebi i tvojim najdrazim snage i sabura u ovim teskim trenutcima.

    ReplyDelete
  26. Raja

    znaci 3 juli, izgleda da se konacno utvrdio datum nase mature sto me pravo raduje, nadam se da cu vas vidjeti u dobrom zdravlju i raspolozenju kao i uvjek, i da ce te imati snage da tancate hahahhahahaha

    ReplyDelete
  27. edina sulejmani03 March, 2010 04:04

    Sanela, Harise, Jasenko dostum sagolsun, hvala na izrazima saučešća. Cure i ja pokušavamo funkcionisati, a kako ne znam.Mogu Vam reći da je svaki dan sve teži i teži. Jesenko tebi i supruzi čestitam prinovu, neka vam je živa i zdrava.Raduje me skori susret sa svima vama.

    ReplyDelete
  28. Ja cu biti ljetos u sarajevu i htejo bih da se vidim sa starim drustvom iz razreda. Moze li neko da mi javi ovim putem gdje i kada ce biti okupljanje da mogu da planiram dopust i putovanje. Pozdrav svima.

    ReplyDelete