November 7, 2008

Dragi moji iz 'iv7'...hm,hm..hm!

Sto Haris rece''...zasucimo rukave..'' evo to upravo i uradih,uhvatih se pera i papira pa da se popricamo ko bijeli ljudi:)))

Aida,Seso,Dijana,Brankice i Harise, najtoplije vam hvala na lijepim zeljama vezanim za moje zdravlje; naravno da sam vase poruke navrijeme procitala i suzu kapnula,ali nisam imala strpljenja pisati...K'o kakav voajer iscitavam manje-vise sve poredu sto se objavi na ovom cudesnom blogu /Harise od mene ti je Oscar za djelo!/ali sve mislim kako cu bas jednom sjesti i sita se napisati mog monologa..pa kome se da nek cita..i tako godina odmota a od mene ni retka!
Ne brinite,sad jesam zasjela puna stvaralackog elana ali i ta prohujala godina je poredala prioritete,tako da ipak nece biti gnjavaze na temu sta je sve stalo pod kozu u 2008.Mireli iz razreda.Huhhhh! Recicu samo: dobro sam kad pomislim sta su sve sa mene radili!Ha ha ha,ne zalim se,mislim da je gori dio iza mene,idemo naprijed.

Dakle,prvo,naravno,zelim da se pohvalim mojim sinom Fedjom 23god. koji je uspjesno diplomirao u Londonu; srce moje pametno ima izvrsne rezultate,sam zivi tamo od 18-te godine i sad vec radi.Bas 15.nov. putujemo Damir i ja na svecanost dodjele diplome!

Ja sam promijenila profesiju.Bogami ucila,ucila,crtala i pisala, bila vrijedna pa postala dizajner enterijera! I ja radim i uzivam u tome al' bas onako maximalno. Na krilima sam zato sto sam stari san konacno ostvarila i pobijedila ludacki komplex nacrtne geometrije zbog koje ne odoh na arhitekturu.Mogla bih pobjesniti kad pomislim koliko godina mi prodje
bezveze,anemicno i suho, u profesionalnom smislu, samo zato sto sam smatrala sebe starom i zakrzljalom /samo za novo ucenje mislim!/.Ali,eto,nekako se iskobeljah iz te paucine pa se odvazih na krupan korak za mene a jos veci za covjecanstvo:) i zavrsih tu famoznu Akademiju dizajna enterijera te sam sada svoj na svome.U Moskvi za moju struku ima posla ko u prici,ma ni ova globalna kriza nam nista ne moze.Gradi se na sve strane,milioni i milioni eura frcaju za nekretnine a,bogu hvala, Rusi ukusa nemaju poslije komunistickog mraka od 70god.,tako da im ruka i talenat dobrog dizajnera /kakva sam i sama hi hi hi/veoma trebaju.
Inace,ovdje zivim od '94. Naravno da Rusija nije bila u mojim snovima o buducnosti,ali sad kad sam upoznala tu zaista nepredvidivu i zagonetnu drzavu,mogu reci da mi se jako svidja.U stvari super je!U mom slucaju je to bila ljubav na prvi pogled;kad razmisljam o pocetnim mjesecima adaptacije na ovaj narod shvatam da je meni,dezorjentisanoj poslije godina rata,bombi i podruma,imponovalo sto sam za njih Gospodja Stranac;slusajuci price o snalazenju po Kanadi,Americi,Njemackoj,Holandiji i td. od prijatelja koji su se vec ususkali u svoje nise po razvijenim zemljama saznavala sam da ipak imaju tretman gradjana 2.reda.Ovdje davne '94.to nije bio slucaj,naprotiv.Mojoj poljuljanoj samouvjerenosti tih godina bi samo jos to trebalo! Ali sad kad sam ojacala,pustila korjenje me bas i nije briga sto se stvari mijenjaju;naime Rusi,ko svi veliki i pametni narodi,dodjose tobe pa caruju i bahate se ko nikad u istoriji...nema veze,sad me to i ne smeta.Ako ikog put nanese po mojim krajevima,nek' ne oklijeva da mi se javi,tu sam da pokazem svakakva cudesa ovog grada pa i dalje!

Sarajevo i hrvatsko more su moje ljetne destinacije.Boze sto bude divno!Jedne godine Neru i Irenu iznenadih dolaskom u Novigrad i Rovinj. Bogami se one ribice i skoljkice po dobru spominju u nasim redovima.
A opet jedne godine Ljubisa i Adrijana sa svojim slatkim djecacima na Peljescu..divota....
I ljetos u Sarajevu Edina sa kcerkama...

Sanela,imam namjeru boraviti u Perthu u zadnjoj sedmici januara.Da se vidimo,ha? Bicu gost kod Snjeze&Zoke Nevjestica,da li ih poznajes?

Aidice,bila sam na jednoj svadbi u junu u Sarajevu pa sam malo popricala sa tvojom mamom.Boze kako je lijepa i dandanas! Kaze da je Osman upisao fakultet!

Seso,i meni je nas susret na aerodromu bio k'o neki san. Sto kazes tek po djeci shvatimo koje vrijeme je iza nas odvaljalo.

Dajte vise fotografija na vidjelo.Pa to je zanimljivije od svega! Ja,recimo,Kosu nikad ali nikad ne bih prepoznala...sasvim drugi lik.

Znate sta se meni urezalo u sjecanje iz skole: kad je Ljubisa nastiklao slamke jednu na drugu ukupne duzine mozda 1metar i na casu ih meni dovukao do kose i poceskao! Joj,skocila sam ko oparena jer iza mene niko nije sjedio...a on iz susjednog reda instalaciju pripremio:)))e Ljubo,Ljubo..
I jos se sjetim divne Ljiljane Cengic,matematicarke,kako mi je duhovito odgovorila na kontrolnom; radi se o tome da taj put Stela,koja mi je uglavnom pisala kontrolni,nije lako mogla ni rijesiti svoje zadatke grupe B,a kamo li moje..ja naravno nisam ni pokusavala otpoceti  sa rjesavanjem jer mi se vec od rijeci Mintakovic i Vene povracalo,pa sam crtala cvjetice po papiru;elem kad su stigli kontrolni nazad meni je pisala 1 okruzena cvjeticima Cengicke!Originalno.

E dosta za moj prvi put.Odoh na spavanje;obozavam ''kad me krevet uzme pod svoje..''a jos sutra subota!
Da zavrsim sa ,opet,Harisovim citatom -vita jela,zelen bor,tvrda bukva,mekan orah....cekam brzi odgovor.




5 comments:

  1. Mirala, odnosno Marela,
    Trostruko ti hvala za ove članke, posebno na detaljnu istoriju koja još jednom pokazuje da ništa nije kako kažu u školi... K'o bi reko da ćeš biti Ruski dizajner jednog dana. Mislim, uspjeh ti je bio u dlanu upisan, ali ipak... A eto, mogla si nam javiti da ti nacrtna ne ide od ruke, pa da nigdje ne ideš :)
    Izgledaš mi lijepo i zadovoljno (kao i svi što ste djecu odškovali, poženili i sl. :)), a zasluga je na kraju samo tvoja.
    Hvala i piši.

    ReplyDelete
  2. Ne mogu ti reci koliko sam se obradovala da dobijem neke vijesti o tebi (sve si nas ostavila zabrinute za tvoje zdravlje sa zadnjim javljanjem, ali se radujem da vidim krasne slicice na kojima ste svi kolektivno prelijepi, nisi se promijenila za svih ovih 30-tak godina). Cestitke na Fedjinom i tvom uspijehu, njega sam zadnji put vidjela u kolicima u "Parkusi" cini mi se ne tako davno, a sada covjek...
    Moj Zoran je godinama imao projekte u Rusiji i u Moskvu isao bar 2-3 puta godisnje i sve sam prizeljkivala da i ja s njim krenem i nadjem se s tobom, ali evo nas sad drma ova ekonomska kriza pa se od Rusije odustalo. Ko zna, mozda nekad poslije...
    Pozdravi Nevjestice kad budes u Perthu, Zoran mi je komsija iz Mose Pijade i roditelji su nam se druzili.
    Moram ponovo da ti kazem koliko me obradovalo ovo tvoje javljanje, izmamila si mi veliki osmijeh na licu i mnogo ti hvala na tome.

    ReplyDelete
  3. Mirela,bicu do 19.nov.u Londonu,ako budes imala vremena,javi se.

    nera.krajina@gmail.com
    ili
    07593237685

    ReplyDelete
  4. Ma otkud si zapamtila Venea i Mintakovica, majke ti?? Bogami vidim tebe mladjahnu Alzi ne posjecuje kao nas, ostale, srednjovjecne i podgojene. Bas bih se radovala da se vidimo u Pertu - svugdje sam ocekivala prije da cu te sresti, samo ne kod Nevjestica. Idem sa drustvom na jedan zenski vikend u Melbourne 22-25 januara. Ako sam dobro skontala, vracam se bas pred tvoj dolazak. Molim te odvoji jedno (neradno) vece za torokanje do zore, mozda i duze. Ja cu da nas snabdijem streptoletama za grlo - u Istri sam poslije 12 sati price propistala... Kucni email je sanela@bblinks.com.au, javi se. Pusa!

    ReplyDelete
  5. Hej Mirela,
    Tako mi je bilo drago da vidim sve tvoje slike i da vidim da izgledas prekrasno. Zdravstveni problemi su ocigledno uspjesno rijeseni i to je super. Cestitam na sinovoj diplomi, ti si svoju roditeljsku "duznost" obavila. Kao sto znas Osman je tek krenuo na fakultet, a Lamia je u osmom razredu. Ja imam jos dosta posla oko ove moje djece, ali ne zalim se.
    Mama mi je rekla da ste se vidjele u Sarajevu, bilo joj je vrlo drago da te vidi. Moram ti reci da me na nekim od ovih slika podsjecas na tetu Muniru (vidi se jaka Musakadica zica).
    Ovo je jedna vrlo konfuzna poruka, ali htjedoh da ti se bar kratko javim.

    ReplyDelete