October 29, 2008

Eto, prođe godina ...

Drugovi i drugarice,
Kao i svaki amaterski rad, i ovaj mali korak ka našem zbližavanju pred značajnu Tridesetogodišnjicu, je popraćen odobravanjem, uzbuđenje i pokojom suzom radosnicom. Dvanaest hiljada posjeta od 1580 posjetilaca iz šezdeset zemalja, od toga šest hiljada Koso, ja 4552 , tu i tamo Jesenko i Ljubiša hiljadu dvije ... ma, šalu na stranu. Brzina fregate je jednaka brzini najsporijeg broda...
Drugarice i drugovi, mislim da moramo još malo zavrnuti rukave. Od proljeća smo upisali samo 2 nova člana a prošlo je dugo ljeto sa brojnim putovanjima za Sarajevo i radosnim susretima stare raje. 
Hajde neka svako preuzme mali zadatak i da svako od nas dovede po još jednog novog člana iz razreda. Računica je jasna: 19 članova puta tri, to bi bilo čak i više nego što nas treba biti na okupu. Onda, u nastavku, neka se svako još makar po jednom javi, onako nezvanično, da vidimo u kojoj smo fazi... da aleje ovog bloga ponovno ožive...
Ja bih nekada nešto i napisao, onako teško k'o tuč i mutno k'o Vrbas, pa onda mislim - ako imamo u prosjeku samo 12 posjetilaca dnevno, od toga Koso jednom u sabah, podne i nakon jacije, onda anonimac iz Bosanske Vlade i anonimac iz Bečke Banke po jednom, neko zaluta iz Nove Gvineje i tako - ne znam kome je još do tog štiva. A i drugi, netom vrijedni pisci mi se žalili i ostavili se pera... ali neka, polako, tiha voda brijeg roni, take your time što bi reko naš narod. Hajde da priihvatimo Sejinu ideju i sjetimo se nekih veselijih tema, ili onih Ljubišinih Top 10 provala, možda da pošaljemo slike before-after, ja i Sejo do pasa, Ljubiša i Dado od očiju naviše, i tako ...
A opet, taman da se niko ne sjeti ni slova da stavi na ovo, ostaće dosta lijepog štiva da se prisjetimo kako je nekad bilo au bon vieux temps...
Vita jela, zelen bor, tvrda bukva
p.s. uh samo da izbori prođu...




... i da Obama pobijedi.

18 comments:

  1. go obama go!!!

    ReplyDelete
  2. Harise,
    prvo ponovo velika hvala na tvom trudu,i na svemu sto sam do sada procitala na ovom blogu. Nisam ni znala kako su nam raja rjecita i duboko mislena. Ja sam zakljucila da vise ne znam da se izrazim ni na jednom jeziku (sto je zalosno), a o Alzheimeru i da ne govorimo.
    Moram ti reci pratim te vase izbore, vise sam se umorila, jedva cekam utorak i naravno Obaminu pobjedu. Ali, jos uvijek prosto ne mogu da vjerujem da ce se to desiti. Mozda ce "maverick" uspjeti ubijediti Ameriku da je on jedini "politicki podoban".
    Nastavi da se javljas, ne znam sta bi radili bez tebe i Kose.

    ReplyDelete
  3. Meni se cini u ovoj mojoj sadasnjoj firmi samo se Ameri sekiraju ko ce pobijediti. Ovi lezerni Oziji po naski "lahko cemo!" i - opali po rostilju i pivi. A sad dolazi ljeto, pa pored surfanja, plaze i ljetnih haljinica niko ni o cemu drugom ne razmislja. Danas bas isli svi na rijeku da gledamo Red Bull Avio Trke, dan prelijep, 26 u hladu. Samo jos da nam dodje ovaj ljetni raspust za Bozic! (A ja, prokletinja, da mi je opet malo u Sarajevo da mi zamirise snijeg...)

    ReplyDelete
  4. Hej Harise,
    YES, WE CAN!
    Ima nade za ovu nasu zemaljsku kuglu.

    ReplyDelete
  5. YES WE CAN! elhamdulillah
    Samo da cestitam na novom predsjedniku Amerike, drago mi je
    da relativno mali broj ljudi Bosanaca koji su glasali na ovim tako vaznim izborima su postali dio istorije.
    Harise tebi svakako cestitke na trudu i radu a sa novom godinom idu i nove nagrade i plakete pa mozda bude nesto i ove godine,svakako ne smije se zanemariti ni uloga Kose-Opancica koji nas izvjestava o svim zbivanjima u gradu. hahahahaha
    Pozdrav cijeloj generaciji i svim onim koji se javljaju na blogu iz
    Demokratske Amerike,
    Aida YES WE CAN hahah

    ReplyDelete
  6. Yes, we can.
    Nije ovoliko uzbuđenja ovdje bilo od spuštanja na Mjesec, a ni Baraku Huseinovom Obami nije bilo ništa lakše da dođe do ove zaslužene pobjede.
    Malo me razočarao što je "prerano" pobijedio. Ja ovdje na putu, u stranom gradu, u hotelu, naručio piće i meze kad on pobijedi već u 9, jedva da sam se zagrijao. Kad krenuše čestitke ... prvo iz Sarajeva: Barak Mubarek Olsun, kažu, pa onda sa jedne i druge Obale... Hajde, ima nade kako za Ameriku tako i za sav normalan svijet.

    ReplyDelete
  7. Bilo bi jako lijepo kad bih mogao vjerovati u to da jedan covjek, predjsednik ili sta vec ima takvu moc da promijeni svijet...
    Za takve velike promjene, sat je vec odavno odzvonio ponoc....

    ReplyDelete
  8. Dum Spiro Spero.
    U obrnuto smo se uvjerili vec odavno, malo nade i malo Latinskog nije za odmet.

    ReplyDelete
  9. Tebi ocito nije Josip Selak predavao latinski jezik. Mozda i jeste, ali nisi slusao/slusala pazljivo sta je taj pametni covjek govorio.
    U latinskom se ne pise svaka rijec sa pocetnim velikim slovom.
    A i 'latinski' je prisvojna zamjenica pa veliko slovo nije potrebno.
    Ne mogu protumaciti sta si htio/htjela/stio ili stjela hotio ili hotjela reci (odaberi si glagol koji najvolis koristiti): "u obrnuto smo se odavno uvjerili"
    ...dum spiro spero..dok disem nadam se...
    ..dakle ako se ovo obrne onda to zvuci kao 'dok ne disem ne nadam se'....to mi nesto zvuci kao klinicka smrt....
    Srecom ja se u to nisam uvjerio ni odavno a ni skoro.
    Anonymus, jesi to postao/postala zombie pa to nama sad prosipas mudre misli i svu pamet ovog svijeta, ili nesto drugo?
    Imate li ljudi vi sta drugo pisati po ovom blogu ili i dalje volite naklapati po politici?
    Vidim da je ime Anonymus postalo jedno od najpopularnijih imena ovog bloga, pa haj' nek se i ja tako potpisem.
    Ja odoh sad malo disati i kako nepoznati autor vec napomenu gore, odoh se usput i nadati....a mozda se i pojede nesto.
    Za poznavaoce latinskog, bilo bi lijepo ako bi neko mogao prevesti izreku 'u nadi je spas' na latinski. Lijepo bi se slagala sa dum spirom i sperom...

    ReplyDelete
  10. Sine lingua Latina nulla intelligentia - Bez znanja latinskog jezika nema obrazovanja.

    ReplyDelete
  11. Ti Anonimous govoris Latinski jezik kao da si tamo ziveo.
    Ja tebi za Zemlju dugujem ili, ako se ne varam ... pro Terram debeo...

    ReplyDelete
  12. Nemo dat quod non habet - Što nemaš ne možeš dati.

    ReplyDelete
  13. Je li ovo sekcija za pokret uvodjenja latinskog medju govorne jezike? Ili ste citali ovih dana dozivljaje Asterixa i Obelixa pa sad nasli ovdje levate da ih folirate svojim poznavanjem svjetskih jezika.
    O tempora...o mores! rekao bi stari gusar nakon sto bi im Asterix potopio njihov gusarski brod...
    Posaljite mi email na anonymus@anonymusnet.com kad dodjete na neku normalnu temu...sex, r'n'r...ribe
    prim'te pozdrav od jos jednog
    anonymusa

    ReplyDelete
  14. NOMINA SUNT ODIOSA. Imena su mrska.

    ReplyDelete
  15. Nemoj koristiti samo velika slova!
    To izgleda kao da se na nekog neznalicu deres iz petnih zila.
    Ovdje je samo fini svijet na ovom blogu.

    ReplyDelete
  16. Volio bih ove prilike da zamolim Anonimousa ili Anaonimouse da:
    a) ne govore sami sa sobom ili ne odgovaraju osobama istog nepostojećeg imena ... jer sam se i ja na kraju zbunio misleći da imamo jednog, ili dva ili tri anonimca ili jednog SCH-nonimca koji se bori sa zamišljenim protivnikom
    b) izmisle neko kreativno nepostojeće ime kao Niko Nikić, Siegmund Nikogović, Jahač iz Nedođije, Working Class Hero, Ditto, Cambio, Lorem Ipsum, Avenger, Klico, Ćelo, Rz Brzotrz, Quick-Draw Mc-Graw, Dedo Naravno ili ,recimo, Analiza iz Urina
    c) nastave da pišu, po mogućnosti bez srdžbe i uvrijeda

    ReplyDelete
  17. Evo da se i ja opet javim. Bas su me ovi Anonymusi razveselili sa njihovim poznavanjem latinskog jezika....!!! Da li su bili tako dobri i onda kod Selaka, ko zna...

    A ono da ti za zemlju dugujem..., e to je bila zesca zezancija onda u Gimnaziji..... :-)

    ReplyDelete
  18. Stari latini jedjahu lezeci:-)

    ReplyDelete