October 8, 2008

Dijasporo, ali i domaći , nešto ste se ušutili. Nema vas kao da vas stvarno pogađa kriza ekonomije ili nemate vremena. neću ni da pomišljam da ste se zasitili ovog našeg bloga.
Moram vas malo razdrmati, a najbolji način je malo mahalarenja.
Prvo ću vas podsjetiti da smo mi muški na današnji dan prije 28. godina otišli u JNA, a Ivina žena pošla u prvi osnovne(IVO PEDOFIL).
Druga nedjelja u oktobru 1978 i 1979 godine, veliki izleti na Vrelu Bosne, pojedinci se kupali (morali ići po loptu- nismo imali drugu), rodile se neke ljubavi, Ranko roštiljo one smrznute ćevape koji nisu ni na šta ličili ali ih je "ždero" pohavljo i opet ostao gladan( tad su mu gliste imale pantljičaru).
Zoka i Dado se počeli češljat " glava na pola" - vidjeli od mene, a odmah i LJubiša. Sada se nezna koji je ćelaviji, a nije to ni davno bilo- 30 godina.
Kenan je u tom periodu prvi put sa nama išao na izlete, donio neke nove fore i mangupluke koje mi kao fina djeca nismo znali. Glavu dajem da niko od nas nije tada ni slutio da će onaj jebivjetar nekad biti direktor škole i trpiti iste marifetluke koje je on provodio.
Jesenko je tada dobio one bubuljice na nosu i sudeći po sadašnjoj konstrukciji izgleda da ga je tek tada ufatio pubertet.
Haris je u tom periodu prešo preko 100 kila i još se nije vratio na staru kilažu.
Darko je dobio svoju prvu kokardu i krio je sve do 1996 godine kad je prešao u Banja Luku i sad je može nositi bez problema.
Bila su to fina vremena i vrijedna spominjanja, prema tome, morate se sjećati kako bi se više uživili u proslavu godišnjice mature. Vjerujem da smo ovim kontaktima aktivirali ove vani da planiraju proslavu i svoj put u BiH usklade sa datumom održavanja fešte, nadam se nezapamćene u istoriji proslave godišnjice mature. Mi smo u Bosni spremni, svakodnevno se pojedinci druže, okupljamo se, planiramo i vjerujte, jedva čekamo da to počne.
Zato nemojte dozvoliti da nam to prođe nezapaženo ili nedaj bože propadne. Svim silama naprijed.
Evo mene ko selektor nogometne reprezentacije pred utakmicu sa Turskom.
Pozdravlja vas sviju!
Sejo Koso

4 comments:

  1. Prijatno Oktobar!
    Druže Majore Žerajiću, četa iz slobodarskog Seattlea spremna za smotru. A sada, drugovi, na parove rezbroj s'.

    ReplyDelete
  2. I meni je danas palo na pamet da prije 28 godina odosmo u vojsku...da se vratimo kao odrasli ljudi.
    Ja zajeba zestokog.
    Sejo, otvoris li ti ikad svoj mail? Ako otvoris, sto se ne javis?
    Pozdrav

    ReplyDelete
  3. Dado, javi mi se na moj mail.
    major_zerajic@hotmail.com , trebaš mi nešto.
    Pozdrav! Sejo Koso

    ReplyDelete
  4. Sejo, svaka cast!I ja sam se bas pitala sto smo se svi usutili. Ja sam uvijek zapanjena time kako se neki ljudi sjecaju puno raznih detalja. Mora da je kod mene Alzheimer udario, sjetim se stvari tek kad o njima procitam na blogu.
    Ti i Haris ste svijetle tacke i molim vas nastavite i dalje.

    Pozdrav,
    Aida

    ReplyDelete