October 13, 2008

Ko kaze!

Bilo ljeto i proslo. Dolazi zima. Eh, nije bas. Kad ziv
is down under, naopacke, opet ti dolazi ljeto. A zime nekako nije ni bilo. Samo sto mi je ovo ljeto sto sad dolazi vec pomalo dosadno. Idu novogodisnji praznici, a nema zimskih radosti. Nema ni kiselog kupusa ni sarme u istom
u decembru. Ima u julu. Glupo zvuci, jel'de, ali navik
ne se covjek. I sramota me da kazem d
a nemam postene cizme. Ne samo da nemam sminkerske, nego ni
funkcionalne, ni traktorke, nemam UOPSTE cizme. Zato kad krenem na neko normalno mjesto gdje postoje cetiri godisnj
a doba, nosim gojzerice sa gradilista - to mi je jedina obuca
primjerena zimi.

Za novu godinu nosim sandale za pijesak.
Ne volim japanke, mada su nacionalna nosnja ovdje. Pored sorca i majice sa tregerima. Kao i oni j
eleni nasima u Kanadi, t
ako i meni ovaj pijesak ide pomalo na zivce. Jeste fin i bijel i sve, ali sam pozelila lijepog sljunka i bistrog mora. Poslije ovog ljetovanja na nasem moru, moja djeca su skontala zasto je Jadran najljepsi na svijetu. Iako su nam se noge klizale na kamenju u plicaku i iako niko ne surfa!

A osim naseg mora, skontali su sta znaci "nasa raja". Kad se poslije skoro 20 godina sa nekim zatvoris u kucu pored divnog starog grada i ne prestanes da drobis od 8 do 10 navece. I jos ti zao sto se niste stigli fino ispricati! I sto smo tako daleko pa ne mozemo da se ovako srecemo cesce. I sto smo ostali isti iako smo se promijenili. I sto imamo iste interese iako nismo zajedno starili. Mada, sinhronizacija im nije bila jasna. Kako to: jedna mamina drugarica (Nera)zaposljava sina, druga (Elma) hrani malu cerkicu hapicama? Jednostavno - Ajnstajnova teorija relativiteta. Samo Ivo ispada sa skale, pa ga nisam smjela ni spomenuti. Koso, znam da ces mu ovo proslijediti ako ne procita sam.

A onda - Seher! Eh sto je lijepo bilo ovog jula! Sve zuji, desavanja na svakom koraku, "djevojke u ljetnim haljinama..." i sladoled u Egiptu. Dzaba, nema boljeg na kugli zemaljskoj! I pite i cevapi, navadila se na tjesteninu a sve kobajagi brojim ugljikohidrate... Pa poslije skidaj kile! Nas dvoje starih se podmladili medju poznatim licima iz mladosti. Malo skripe koljena ali se i dalje plese!

A tek zezancija sa Elmom, Rankom, Zokom, Kosom, Sladjom i Edinom! Isto k'o u razredu, samo sto su teme malo drugacije. Sladja, Zoka i Koso ne posustaju. E moj Ivo, i kad nam svi zubi poispadaju vadicemo ti dusu za bebu u tim godinama. Ranko, i ja sam iznenadjena kad ova nova generacija slusa "nasu" muziku. A Edina - ne moze da vjeruje da su djeca tako dobra u skoli - kaze nisu na mamu. Nisu ni moja uvijek na mene, moja Edina. Zovem ih sad na kampovanje preko Bozica, kazu - nema boga, mama, idi sama ako hoces! Ko da gledam, sad ce Dijana: pametna djeca! Elma bi se mozda slozila, samo nema kad.

3 comments:

  1. Divno, Sanela.
    Moram ti reći da još pregledam tvoje slike na serveru ... tek sam stigao negdje do polovine Sarajeva.
    Kad ovako nešto napišeš, isto kao da sam se vratio 30 godina unazad. Moraš dodati malo onih tvojih poznatih citata sa asocijacijama na "Singing in the rain" i "Cherbourg-ske kišobrane" (mada je malo meni kiše do moga to tebi plaže).
    Pozitivno brojanje raji sa slika za odlično držanje (i primjerno vladanje).

    ReplyDelete
  2. Hej Sanela! Hvala na ovim slikama, imam osjecaj da sam bar na kratko bila sa svima vama. Neki dan sam se cula sa Tijanom i ona mi je ispricala sve detaljno o vasem susretu, a sad imam i slike.
    Uzivaj u zimi down under, zvuci nestvarno slaviti Novu Godinu u japankama. Ali, moram priznati da ja i dalje volim snijeg (mnogi misle da sa mnom nesto nije u redu).

    ReplyDelete
  3. Joo, draga Aida, hajmo se malo promijeniti - volim i ja snijeg ad ga nikad nema! Evo za Borin rodjendan (a on bio "zimsko" dijete, oktobarsko) pusilo nam se iz usiju na 35. A ovo je tek rano proljece. Negdje u februaru tek ozeze, pa se vrti od 35 do 43 i nazad. Bog dao rashladne uredjaje. Da mogu spavala bih tih dana u frizideru!

    ReplyDelete