October 6, 2009

Domaći zadatak a.k.a. Домаћа задаћа

U ovih narednih osam mjeseci do Mature, predlažem sljedeće aktivnosti:
a) Sarajevska grupa da ispita mjesto i vrijeme okupljanja (3 Juli recimo u 4Sobe g. Safije ili novom Kabalu kod Mirze Spahića, gdje god...)
b) Sarajevska grupa da ureduje sa Monistarstvom Obrazovanja, Direkcijom Gimnazije, Savjetom Bezbijednosti Ujedinjenih Nacija, Američkim Kongresom i svim faktorima) ko, šta, gdje i kako
c) Internetska grupa (autori na ovom blogu) da nađe svako po jednog novog člana i dovede ga na blog
c) Drage moje i dragi moji, neka svako pošalje makar kratku poruku, sliku i sl. i objevi na blogu i to redom:
c.1) rođeni sa prezimenom A do K da se "objave" do 30 Novembra
c.2) rođeni sa presimenom L do Ž da to urade do 31 Decembra
... a poslije ćemo la(h)ko. Do svidanja.

4 comments:

  1. Srecom ugledah slobodan termin da se javim! Kao Korkman postujem rok.

    Ja sam za " Sve 4 sobe...'' nadajuci se da je makar jedna spavaca.... da prilegnemo pa o'jutra da horno nastavimo sa ispricavanjem !

    Ha? Sta velis?

    Mirela K.

    ReplyDelete
  2. Uh, da ne zaglavih veceras na internetu, tacno bih fasovala ukor rarednog vijeca zbog neaktivnosti u razredu! Phew!

    Dakle-m, javljam se po duznosti i sretno prihvacam svaki moguci datum u julu. Uz to obecavam da cu pokusati da dovucem Mirsadu u SA. Vidjesmo se na Visu lani, mozda cemo uspjeti ponovo slijedece godine.

    Dok smo u Seheru, mozemo ti Harise, Koso, Sladja, Mirsa i ja da proslavimo 34-tu godisnjicu od kako smo sjedili i mahali nogama ispred Franje Kluza. Ako nista, na kafu.

    Mila, sudeci po susretu u Istri prosle godine, kad se prica ne spava se. I nit misli na ice i pice. Samo se drobi i drobi. Dobro se odmori PRIJE nego sto krenes. A ja cu ponijeti tablete za grlo.

    Ljubi vas sve Sanela

    ReplyDelete
  3. Evo,ija sam vas nasla.Malo sam zakasnila sa prijavljivanjem ali nema veze.Ovaj blog je super.Ja nisam ni znala da postoji tu negdje i da moj stari razred bloga sve u sesnest.Puno vas pozdravlja vasa drugarica Natasa

    ReplyDelete
  4. Natasa, posalji mi svoju email adresu na trnka98@hotmail.com da ti mogu poslati pozivnicu za uclanjenje u nas mali klub IV-7.
    Hvala na javljanju.

    ReplyDelete