June 1, 2010

MATURSKA PROSLAVA 3. JULI, SARAJEVO

Dragi IV 7,

ispostavlja se da je datum proslave nase mature definisan:
- 3. juli;

mjesto :
restoran Mala basta, ul.Bugojanska 6;

vrijeme :
- 20h;

Da li ima nezadovoljnih?

Koliko ce nas biti?

Mozemo li formirati spisak ovako na blogu? Bitno je zbog broja mjesta naravno.... ako nekome iz daleka znaci dan poslije - sto da ne,tu smo....

Sanela predlaze u podne pred Egiptom, tada mozemo odsetati do skole;

Da li iko moze razrednicu da kontaktira?

Dakle, posto je razred bio napola matematicki, tako bih se i izrazila

"... saberimo se pred kafanom u 20h - udjimo u nju - i oduzmimo se "-)))

Zagrljaj od Mirele.

10 comments:

  1. Mirela,
    Drago mi je da vidim da smo se organizovali. Ja slijecem u Sarajevo 3. jula oko 14:30, valjda cu biti u stanju da dodjem na proslavu. Nadam se samo da ne zaspem usred derneka nakon transkontinentalnog leta :)
    Jedva cekam da vidim svu raju.

    Aida

    ReplyDelete
  2. Draga moja,

    i ja sam sa leptiricima po stomaku ! Koliko godina .... !!!!
    Neces zaspati, necemo to dozvoliti nikako .

    Poljubac,M.

    ReplyDelete
  3. Ja sam sve isplanirao ali mi se iskomplikovalo te se nadam da se vidimo.
    Vidim da ljepsa strana ima sve pod kontrolom.
    Mila se podmladjuje odakle tolika energija-znam
    djeca vam odrasla??!!

    ReplyDelete
  4. Edina Začinović-Sulejmani04 June, 2010 11:57

    Dolazim inšallah, nadam se da tada neću morati na sl. put
    Ovo matursko veče mi je kao melem na ranu.
    Jedva čekam da Vas vidim sve na jednom mjestu.
    Veliki pozdrav svim curama i momcima

    Edina Začinović-Sulejmani

    ReplyDelete
  5. Odlicno! Vidimo se!

    ReplyDelete
  6. I zaboravih da se zahvalim Harisu (po ko zna koji put!) sto nam je omogucio da se ovako fino sastavimo na ovom blogu poslije tolikih godina.
    Jeste da smo se poslije prve upale malo ugasili, ali, morate priznati, OVE zidne novine su nam najduze trajale!

    ReplyDelete
  7. samo da se tuspasim nakon dugo vremena i prijavim da dolazim karta je kupljena, jeste da je bila frka i da se ne radi dvije godine ali kad je bal nek je masenbal. Zamalo da i ja sa Aidom ne sletim istim avionom ali sam uspio nekako da iskombinujem da sletim 2 jula.
    Svakako volio bih da budemo svi tu ali koga nema na djelu nema mu djela a jednom je dernek za 30 godina mature. Lokacija mi se pravo svidja
    Jedva cekam da vas sve vidim nadam se da cemo se poznati hahahhahahahahha

    Puno pozdrava i selama svima

    ReplyDelete
  8. Govorila sam sa Tijanom neki dan, imala je problema sa prijavljivanjem na blog, ali je potvrdila da ce biti u Sarajevu na vrijeme za proslavu mature. Dolazi u Sarajevo prvi put sa cijelom porodicom.

    ReplyDelete
  9. Samo da prenesem Mirsadine pozdrave raji. Ona dolazi sa Rajnhard-om, nalazimo se na jedno popodne u Becu. Sa slika cini mi se da izgleda bolje nego u gimnaziji i konacno je nasmijana! Izvinjava se za nejavljanje, kompjuteri joj nisu omiljena zabava. U slobodno vrijeme vozi sa Rajnhardom biciklo po 70tak km!

    ReplyDelete