June 27, 2010

Srecno 3. Jula!

Dragi i neponovljivi IV 7,

Posto se dugo nisam javljala (o tome kako sam imala problema jer sam zaboravila lozinku sramota je i da pricam), prvo bih da vas sve pozdravim. Nadam se da ce ovaj zapis naci vecinu u slatkoj predpripremnoj groznici, jer se 3 juli priblizava...
Nazalost, ja ipak necu moci doci na druzenje za nezaborav (do skoro sam se sve nadala da cu uspjeti nekako izorganizovati, ali...). I potpuno je bez svrhe da sada nabrajam razloge.

Ne mogu lagati da ne zavidim onima koji ce biti na okupu (he, he, iskrenost je moja mana). Ipak, od sveg srca vam zelim prelijepo druzenje i neka ono bude samo uvod u buduca druzenja i proslave i sljedecih godisnjica. Vjerujem da ce biti dosta slikanja pa cemo i mi (nadam se malobrojni) koji ovaj put ne dodjosmo moci dozivjeti djelic atmosfere.

Veliki pozdrav svima
Brankica

P.S.
Farah je preslatka!

No comments:

Post a Comment