January 8, 2008

Kiša

Za svakog iole upućenog poznavaoce geografije, Seattle je primjer dosadnog i kišovitog grada. Starbucks, Microsoft, Boeing, Nirvana i Bill Gates su kontra-argument koji Sijetlani (Seattleites), kao i moji sugrađani sa ove obale jezera tzv. Istočne Strane (Eastside), koriste da bi opravdali svoj boravak i opstanak ovdje.
Ne mislim da ovdje ima 100 izraza za kišu kao što Eskimi imaju 100 naziva za snijeg. Nema toliko naziva ni na Francuskom iako u Parizu kiši jednako, samo to tamo izgleada puno romatičnije. Plus romantique, pardon me. Ovdje se kišobran lokalno naziva bumbershoot ali se ne koristi često jer je kiša poglavito teljigava, lijena, kao ona bosanska heftenjača. Praktičnije je nositi kapuljaču osim ako si pozvan na svadbu pa nećeš da to se navlaži pogužva tvoje jedino odijelo. Najbolje bi bilo nazivati kišu po ruski дождь идет jer ovdje kiše ide kao kod Rusa a ne pada kao negdje.
Za tri godine koje sam proveo u Kuwaitu, kišilo je 19 dana. Kaže meni šeih kod kojeg smo rentali kancelariju: Hajji, ne možeš nikad tri dobra sastaviti, uvijek ti jedno fali.
Poslije me ta misao progonila, a i još me progoni, i pokušavam da razmislim koja su to tri dobra. To su ti životni prioriteti. Prvo, sazrijevaš seksualno i misliš samo na jedno (barem mlađani muškarci). Poslije se odškoluješ i zaposliš, formiraš porodicu i šta-ti-ja-znam, skontaš da prazna ne puca... prihvatiš se i lijevom i desnom da šta zaradiš, sada je tvoj priorited novac. Onda završiš u Kuwaitu ili Seattleu i skontaš da ti je prioritet klima.
Isto tako, upoznam nekog Krišnu koji je 1997 bio na petom stepenu nirvane, čovjek kontroliše mentalno svoje unutrašnje organe... on me zadevera sa svojih devet stepeni, i tu ti se ja oped duboko zamislim. Zaboli Krišnu za klimu, suho-vlažno, njemu dojavi hipotalamus da ima višak seratonina ili hemoglobina, i on se napne malo, savije lijevu ruku oko vrata a desnu ispod pazuha i - puf!, sređena stvar... kad je u bezizlaznoj situaciji, on sebi nacrta izlaz ko Lolek i Bolek i izađe iz situacije. Ali, o tome drugi put.
Evo, i meni se razdanilo, Sunce se ukazalo, evo da završim dok se open nije naoblačilo.
Andiamo.

4 comments:

  1. Jeli ovo bio izvjestaj dezurnog sinopticara iz hidro-meteoroloskog zavoda?
    Cedo Orlovic ili Vuko Zecevic? Uvijek mi je Cedino ime paralo usi, ono vuk pojeo zeca mi dodje OK, ali sta je orao pojeo? Garant je cedi nadimik bio Pile.

    ReplyDelete
  2. Zapravo je bio Esad Kirlić, ili poznatiji za njegove slušaoce kao Kiglić. Čuvena je njegova izjava: Svi podaci ukaziju na lijep i sunčan dan ali vi ipak ponesite kišobran za svaki slučaj. Nije tad bilo ovih četvorostrukih Doppler radara ko danas.

    ReplyDelete
  3. Harkane
    pogledaj ima li kakav problem s mojim post a comm

    ReplyDelete
  4. serotonin harise, ne serAtonin.
    pozdrav

    ReplyDelete