January 15, 2008

Teorija apsolutnih i relativnih brojeva....

Hej, hej...sta to moje oci vide! Svaka slika vrijedi hiljadu rijeci, do neki dan nisam bas nesto vjerovao u tu teoriju, ali sa svakom novom slikom na blogu, skloniji sam povjerovati da je vrijednost slike cak i preskromno izrazena.
Bez obzira sto sam Aidu vidio nekoliko puta u Torontu jos uvijek se ne mogu naviknuti da je vidim sa kratkom kosom. Ali kad je na slici sa Sejom Kosom, onda tu vec ima malo vise (K)kose za diskusiju. One iste (K)kose koju me Koso optuzuje da sam naprasno izgubio. Kako vidim okupili ste se pa se nasa galerija obogatila za jos nekoliko likova...ako se dobro sjecam, Selak je jednom nesto rekao kao 'jeaunne de carrot' pa vidim jednu crvenokosu koja stoji i koja jos uvijek izgleda bas kao Sanela Pilav iz 1980 godine. Bravo Sanela za nepokolebljivo opiranje cudnom procesu fiziologije covjekovog tijela, popularno nazvanog 'starenje'. Hvala drustvo na pozdravima, ako mi se stucalo, e neka je...nadam sa da nisu stvari kao 'cudo nevidjeno' opet izasle na svjetlo dana.Cova, vidjeli smo se prije nekoliko godina, i dalje isti. A onaj 'debeli' sto sjedi do Cove...hehehe...Sejo ja jos uvijek odem i kupim farmerke sirine 33 pa ih moram vratiti u radnju da ih zamjenim...prevelike su mi.
Konacno da predjem na stvar.
Ko ono potegnu pitanje rezultata zenske protiv muskih u slikama? Zaboravili ste vi da sam ja ipak proveo dobar dio zivota sjedeci u klupi do matematicara, eksperta brojeva, logaritama, cara sinusa i kosinusa, gospodara trigonometrije, velikog maga apstraktne matematike ako je A unija od B...gospodina Trnke...dakle ovako:Na listi je ukupno 46 imena ucenika naseg razreda. Neki od njih su imali samo krace, epizodne uloge (kako ih ovdje nazivaju cameo appearance), ali ih ipak volimo kao da su sluzili sa nama puni rok od cetiri godine. 16 muskih imena i 30 zenskih je na listi. Od 16 muskih, slike su stavili njih sedmorica, a od 30 zenskih, na slikama se pojavljuje njih 9.Dakle u procentima 43.75% muskaraca je stavilo slike, a samo 30% zenskih je ucinilo isti korak. Muski vode sa 43.75 (zaokruzi na 44) prema 30.Jos da Harisovu paznju nisu odvlacili drugi glasovi vjerovatno bi sad u dva-tri reda mogao dokazati da je 43.75 posto zapravo veoma blizu ili isto sto je 100% i da smo samim tim (muski tim) pobijedili u ovoj neravnopravnoj bitci (druga palatalizacija, a ne bitki ili bicci kako bi se nepravilno napisalo).Odoh sada da sa jednom cigaret-pauzom proslavim pobjedu muskog tima.
TTMM

3 comments:

  1. Ljubisa, kao sto svi znamo matematika mi nikad nije bila jaca strana (hvala bogu uvijek su tu bile Tijana ili Zinka sa uradjenom zadacom, pa je bilo lako prepisati)pa ne mogu da provjerim tvoju racunicu. Ti si ovo sve vrlo detaljno izanalizirao,svaka cast. Pozivam sve pripadnike zenskog pola na ovom blogu (narocito Sanelu i Dijanu, da provjere Ljubisine kalkulacije kad budu imale vremena).
    Kao sto vidis uspjeli smo cak da se na brzinu okupimo u Sarajevu na zadnji dan mog boravka i bilo je krasno vidjeti sviju.Sanela i dalje ista, upoznaje me sa kcerkom i veli "Ovo je ona teta sto me je osamarila, kad je mislila da hocu da je bacim kroz prozor."
    Tek mogu da zamislim kako ce to biti kad se svi vidimo 2010.

    ReplyDelete
  2. Aida,
    Ako ces mi vjerovati, ja prvi put cujem za tu epizodu sa samarom i bacanjem kroz prozor. Kako ne znam ni vrijeme ni mjesto tog dogadjaja imam osjecaj pukotine u pamcenju. Lijepo je da ste se uspjeli okupiti a siguran sam da je vremena bilo premalo za toliki broj tema koje su bile.
    Racunicu mi ne provjeravajte, tri put sam racunao da ne bude greske. Ih da je meni Harisova matematika, davno bih ja proglasio pobjedu, jos onda kad sam stavio onu svoju sliku na blog.

    ReplyDelete
  3. Već smo naučili na Anglosaksonskoj strani svijeta, što i djeca uče u obdaništu:
    "Why is Ten scared? Because Seven ate Nine."
    Za one koji nemaju djecu i nisu morali da uče Ivicu i Maricu (Hansel and Gretel) ispočetka ovo se može napisati i ovako:
    "Why is 10 scared? Because 7-8-9."
    Naravoučenie jeste da je sedam ne samo veće od devet nego i opasnije, jače, snalažljivije i zasigurno (u prosjeku) deblje... čast izuzecima koji još nose stare farmerke i kopčaju ih ispod bojlera.
    Ljubiša, matematika ti je za one predratne petice.

    ReplyDelete