April 21, 2008





Evo raja razrednice mladja od nas.

4 comments:

  1. Dobro si, Sejo, napisao ko je na slici, ja već mislio ti zabavljaš Mirjanu Karanović na nekoj promociji filma na Sarajevo Festu. Eh, baš mi je drago da sam i našu nezamjenljivu razrednicu vidio živu, zdravu i raspoloženu.
    Odmah mi padne napamet Dadina izjava "Ove ruke hrle da se sa Istorijom grle"...
    Drugarice razrednice, evo od mene petica na tromjesečju za izvanredno držanje. Nisam prije ni primijetio, ali sad vidim da koristimo istu farbu za kosu. Neki u to farbaju i brade, valjda takvo vrijeme došlo...

    ReplyDelete
  2. Mogu ti reci Sejo da si u pravu. Razrednica krasno izgleda i bas sam se obradovala da je vidim. Zinka je isto tu,krug se siri. Sve nove slike me uvijek raduju, nekako imam osjecaj da i ja bar malo ucestvujem u tim susretima.

    Sa svakim novim tekstom na blogu sve sam vise uvjerena da ce proslava 30 godina mature biti nezaboravna. Mi nikad nismo ni imali matursko vece, treba duplo da slavimo.

    Sejo, ti si nam glavni kontakt u Sarajevu, a Haris organizuje narod po cijleom svijetu, tako da tu nece biti greske.

    ReplyDelete
  3. da li imate e-mail adresu Biljane Obradovic?

    ReplyDelete
  4. Imamo,al ne dajemo anonimusima

    ReplyDelete