April 4, 2008

Zdravo raja, Edina je(Začinović- Sulejmani).
Ne znam odakle da počnem. Do sada nisam zbrajala godine od završetka gimnazije. Djeca rastu mi stagniramo. Kad sam danas vidjela sta je Koso napisao ispod naše fotografije, moram priznati da sam se iznenadila(ha ha). Prije pola godine mi je Ranko rekao za blog, ali na žalost nisam stigla prije da se javim. Raduje me makar i ovakav vid komunikacije sa vama. Mi (djeca, muž i ja) smo se vratili u Sarajevo koncem 2001. godine (izrada stoljeća), nakon 9 godina izbivanja (djeca i ja) . U medjuvremenu mi je tata umro. Moje cure su već velike "djevojčice" Emina i Iman (18,5 i 17 godina), obje su u našoj Gimnaziji. Emina je već završila i studira, a Iman je 3. razred. Aida Hadžić joj je direktorica, Žarkovićka joj predaje historiju, a Mirsada Balić Bosanski. Njih dvije su jedine od stare postave profesora.
Bila sam u vrijeme rata u Hrvatskoj i poslije toga u Turskoj- Istanbul 8,5 godina.
Ja sam, kao što Haris kaže, 27 godina starija, ne toliko kilograma deblja. U ostalom imate fotografiju.Danas mi je bila Biljana, došla je zbog tate(jako je bolestan). Dogovorili smo se sa Rankom i ostalima koji su ovdje da se sastanemo u četvrtak u 18,00 sati u Light-u u Šopingu na Grbavici. Ko iz Sarajeva ovo pročita neka dođe. Moja e-mail adresa: zacin1208@yahoo.com.
Sanela kad dođeš u Sarajevo obavezno da se javiš , to važi i za sve ostale . Ljubiši poseban pozdrav od jednog od Jeremija, drugi ne znam gdje je (Nataša Kovačević) zna li neko šta je s njom?
Za sada toliko . Pozdrav svima iz IV 7.

P.S. Pripremila sam fotografije sa ekskurzije i iz škole, pa ću ih staviti na blog, inšallah.

1 comment:

  1. Jeremija,
    Dobro došla na naš blog.
    Obzirom kako te se sjećam iz škole, prijatno sam iznenađen kako nosiš godine (skoro ko Koso kile). Drago mi je čuti da cure nastavljaju tradiciju Druge. Kako si prošla u Istanbulu? Ja sam bio 9 mjeseci na Taksimu, ispod starog, pa novog i porušenog, Park hotela u ulici Gumuš Suyu... nemoj mi samo reći da si kao i svi drugi bila na privremenom radu kod rodbine.
    Hajde, baš si me obradovala i javi se kad stigneš.

    ReplyDelete