March 27, 2008

Konačno i ja

Konačno i ja da se oglasim. Zapravo poijma nemam da li ce se ovo objaviti na blogu ali red je da pokusam. Uzivao sam pred novu godinu u nasem druzenju a sastali smo se 30.12. na moj rodjendan. Kunem se nisam postao stipsa samo mi je bilo toliko drago da vidim raju da sam i na svoj rodjendan zaboravio. obaveza mi je da skeniram slike sa starih rodjendana da se potsjetimo na dobra vremena.
za sada toliko uskoro se vidimo nadam se da se moja gmail adresa vidi na blogo ali opet evo je svima zderovisedam@gmail.com ( he he he ),
pozdrav svima vas ZDERO

8 comments:

  1. zdero, sta mislis da se malo "PODSJETIS" na pravopis, ne bi ti skodilo. Nemam "POJMA" sta si imao iz SH????

    ReplyDelete
  2. Hej, Ranko! Konacno i ti na blogu. Sad me je sramota kad sam vidjela da smo bili na kafi na tvoj rodjendan, a niko se nije sjetio. Sto nam nisi rekao, mogli smo napraviti mali dernek. U svakom slucaju, sretan rodjendan sa zakasnjenjem.
    Sada kad si konacno na blogu, javljaj se redovnije da znamo da si ziv.

    ReplyDelete
  3. A bas se udaram po celu "sjeti se Mujo... sjeti se... Rankove adrese..." Al dzaba. Daj javi se, proslijedice mi se. Moramo se vidjeti porodicno kad opet mi kenguri preletimo preko ekvatora. Mada znajuci Kosine sposobnosti, ne trebam ni da razmisljam. On ce to nas sve fino izorganizovati na jedan veci dernek - jel'de Koso?

    ReplyDelete
  4. Pitam ja Sanelu neki dan koga su zvali Zdero, da se na glavu posadim ne mogu se sjetiti, ali joj rekoh da mi se sve cini da je Ranku rodjendan tako pred Novu Godinu. E nisam znaci bas skroz senilna, rodjendana sam se sjetila svom drugu iz klupe, jos je poneko sjecanje ipak ostalo...ponosim se sama sobom.

    ReplyDelete
  5. Ja vas nista ovdje ne razumijem.
    Otkad je Dijana sjedila sa Rankom? I ko je sad Zdero na kraju? Doktor Ranko Covic? Kakav je on Zdero, moze se viditi kroz njega.

    ReplyDelete
  6. Dragi nas prijatelju iz mladosti, postujuci tvoju zelju da ostanes anoniman (svi mi imamo svoje razloge, fiksacije, istine...) ne mogu a da ne pitam jesi li ti proveo sve cetiri godine sa nama ili nam se prikljucio pri kraju skolovanja? Ili mozda grijesim, svi mi valjda imamo sopstvene komadice sjecanja, poredane valjda po tome koliko su nam licno znacili, koliko su nas oblikovali, radosti ili tuge donijeli...Ko zna vise sta se stvarno desavalo, a sta je u nasem sjecanju narastalo ili se potiskivalo? Ja sam veci dio skolovanja dijelila klupu sa Rankom i sad cu ti ispricati moje sjecanje na to doba - prvi ustanak protiv strahovlade Ekrema Karadze! Sabio nas Karadza na kraj razreda, klupa do klupe, ne moze se disati, a nas drug Ranko (i ja ohrabrena njegovom pobunom) odmice nasu zajednicku klupu nazad prema Karadzi!!! Da ne duljim - cetiri kajdanke za ponedjeljak, zalbe Tirovicki na razrednoj zajednici! Moja mama, bez dana muzickog obrazovanja u svom skolovanju precrtavala note do neke dobi noci jer je u meni jos uvijek gorjela pobuna (probudjena Rankovim buntom) i neki slobodarski duh zavladao...(Karadza nas prvi za zivot pripremao). Mislim da Ranko nije ni donio svoju zadacu! Ogromno je i vazno to sjecanje ostalo u meni, a neko drugi se i ne sjeca...Meni se opet cini da je nadimak Zdero iz neke druge price, iz nekog drugog zivota i druzenja jer se ne mogu nikako sjetiti, a ko zna - mozda sam zaboravila, mada je Rankov apetit bio opste poznat. Mada sad kad moj sin dodje kuci poslije treninga i pocisti frizider vidim da je to valjda normalno u tom periodu dok se raste. A mi smo tad rasli. Sjecam se i prve tegle kikiriki putera, kupljene u velikoj samoposluzi u Skenderiji koju je Ranko uz valjda 20 kifli donio na kosarkasku utakmicu. Eto toliko se ja sjecam, a sta se zaboravilo...

    ReplyDelete
  7. Čova,
    volim iskrenost u tvom prvom obraćanju: "konačno" je prava riječ uvoda...
    Eto, ukâzâ se Gospar.
    Ne znam da li možeš da negdje iskopaš ili napišeš iznova svoj "Noćni susret sa frižiderom" ali slike sa naših prvih žurki uz tvoje gostoprimstvo u nesagledivo velikom stanu na Grbavici su svakako dobro došle...
    Uvijek se sjetim našeg muškog "sleep overa" i muzike Buldožera. Rum punch za dame i rum cola za gospodu, tada svi mnogo poznatiji kao drugarice i drugovi.
    Eto, sad znaš put pa navrati češće.

    ReplyDelete
  8. sad se open moram javiti jer citam komentare.
    Ovdje su ti prijatelju tri cetiri jezika i jos poneki dijalekt oa sad ti znaj sta je gramatika a stan novi pravopis, a lapsus scriptae na tastaturi je svakodnevan. Koga nervira nek fino nabavi spell check na bosanski pa nek cekira a onda cita. Ydero je nadimak znate da sam obilazio i onu cevabdjinicu sa plinskim rostiljem i buregdznicu a da veliki odmor nije mogao proci bez mini torte iz slasticarne ( ona 2o din komad). A kruna svega je kolektivni odlazak kod Ramiza. Neki ce se sijetiti i zidnih novina sa likom iz Mupett - a Cudoviste prozdire brdo hrane a ispod komentar Ranko kod Ramiza.
    A sad za zaboravneČ gmail adresa je zderovisedam@gmail.com, hotmail: covicranko@hotmail.com Ukoliko imate nekog od vase porodice ili prijatelja u Sarajevu a treba mu svijet ili pomoc mene kao hirurga slobodno mu proslijedite ovu adresu. Ako imate nekog od prijatelja kome bi mogao pomoci nekim savijetom preko maila ili messenger-a tu sam.
    2010 je blizu nadam se da ce to biti okupljanje u punom broju. Volio bih da nam se Mirela javi, zelim joj sve najbolje kao i svima, Terza ne zamijeri ako se ne javim sad mi je ovako lakse sa svima po malo popricati.
    Sliedece je dakle razglednice sa starih derneka, evo ide vikend pa valjda cu i to obecanje odrzati.

    ReplyDelete