March 3, 2008

Poruka od Mirele:

Dragi prijatelju,
nakon 2 mjeseca tek sad otvorih postu i vidim tvoju poruku ovaj momenat; ne ljutite se na mene svi redom,ne brinite se za mene ,ali imam zdravstvene probleme koji su otpoceli bukvalno 1.januara! Mozes li zamisliti?! Umjesto da taj dan otputujem u Aziju, kako sam bila uplatila i isplaniralaza praznike, ja sam se neocekivano nasla na operaciji a nakon mjesec dana i na drugoj!Jos tezoj!!! I sada smirujem posljedice istih i to je jedini razlog mom neucestvovanju u druzenju.Nadam se opravdan?O detaljima,ljekarskim greskama u dijagnosticiranju ne bih sada...nemam zivaca...ali obecavam se socijalno aktivirati i nadoknaditi sve propusteno namah po popravku svega sto je zakrcilo u meni,ha ha ha... Topli zagrljaj,pozdrav od mene.

5 comments:

  1. Želim ti brzi oporavak. Nadam se da nije puno ozbiljno i da će proći bez velikih posljedica. Topli pozdrav iz probeheralog i kišovitog Seattlea.

    ReplyDelete
  2. Draga Mirela,
    Tako mi je bilo drago da vidim tvoju poruku. Niko mi nije znao reci sta se s tobom desava, osim da si u Moskvi. Nadam se da su svi ti zdravstveni problemi sada razrijeseni i radujem se novim vijestima od tebe.

    ReplyDelete
  3. Draga Mila,

    Nadam se da si na dobrom putu da se potpuno opravis. Sjecam se naseg kratkog susreta na Sarajevskom aredromuy prije par godina i mog odusevljenja da se nisi promijenila ni trunku. Jedini dokaz naseg starenja bio je "mali" Macin sin!

    Topli pozdravi iz jos uvijek hladnog Minneapolisa i najiskrenije zelje za ozdravljenje,

    od Sese

    ReplyDelete
  4. Zelim ti da se sto prije oporavis i sto prije zaboravis dva protekla ruzna mjeseca, da ih zamijene neka lijepa i radosna dogadjanja.

    ReplyDelete
  5. Evo mene sa malim (podobrim?) zakasnjenjem, ali nadam se da mi neces zamjeriti, jer za dobre zelje, kazu, nikad nije kasno. Nisam svracala na blog neko vrijeme,( bila i adresu bloga zaboravila, pa mi Dijana pomogla) mnogo se toga izdesavalo i napisalo, a ja bih sve da procitam. I sve onda nekako u skokovima i pisem, i citam, i pisem...(A zadnjih godina sve tako i bi, u skokovima i sa zakasnjenjima, ali, eto, ono sto je vazno uvijek nadje svoj put.)
    Zao mi je sto si se toliko napatila i zelim ti svim srcem da se sto prije oporavis i zaboravis svu tu muku.
    Nas zadnji susret je bio davno u parku ispred Ekonomskog fakulteta. Cini mi se da si tad vozila kolica sa dijetetom... ili je to bila Aida sa malim Osmanom u kolicima, a ti si bila bez kolica...koja li je ono imala kolica...o, memorijo, gdje ce ti dusa...
    Nego, ozdravi brzo, pa da budes sa nama vise.

    ReplyDelete