December 8, 2007

au sto je LJubiša oćelavio

Hej narode, pogotovi ovi preko bare, pozdravljam vas iz tmurnog Sarajeva. Subota uveče i da prekratim vrijeme do utakmice malo ću da prokomentarišem neka pisma i slike.

Prvo što mi je zaparalo oči je LJubišina ćelka, a sjećate se kakvu je kosu imao, pa podjeli glavu na dvije pole, šiške na očima.......Neznam kolika su mu djeca, jesu li ga zapamtili sa kosom.

Drugo, Harise, nabrojao si nas sviju samo nas nisi po abecedi poredo tako da si me izbacio iz takta kad sam čito spisak. Kod Tafre si stavio zvjezdicu i u prvi mah sam pomislio da je krst( tako se obilježavaju mrtvi)pa sam se malo i iznenadio, a i sjetio sam jednog događaja kad smo mu vraćajući se iz škole ( bili druga smjena) za Dan mrtvih kad je puno groblje bilo zapaljenih svijeća, mi bacili tašnu sa knjigama unutra preko ograde i on nije smio ući da uzme knjige. Tašna je bila dva dana a pošto je padala kiša sve mu knjige uništene. zato nas je optuživo da je zbog nas izgubio godinu. A da ga vidite danas kakav je, bio bi u stanju spavati u groblju i to u otvorenom mezaru, samo kad bi usto onakav sa svojim zubićima, teško onom ko ga vidi.

Nadam se da ovo neće doći njemu u uši, inače ode mi sestra na pazar , po njegovom starom običaju.



Sada ću da se uključim u biranje bisera školovanja. Naime, u zadnjoj klupi do vrata smo galamili na času Istorija umjetnosti, kod Smaje arhaika i on onim svojib krupnim glasom vikne "DOSTA DOLI" a jadnik mislio da je prozvo KOSO, i sta ću, ustanem i po običaju kažem " nisam spreman profesore " ( a kad sam bio). I tako ti ja dobijem keca na glupost a ovi hahari okolo se zavalili od smijeha.



Ima još jedna ali se nesjećam aktera. Neko je bio na tabli i trebo je reći vođu pobune u Engleskoj(trebao je biti Mikel Landa) i sad cini mi se da je Doroslovica šaptala, a ovaj koji je odgovarao je reko Niki Lauda. Nemogu se sjetiti ko je to bio al eto vas pa i to razjasnite.

Inače, Zoran Krndelj je pun tih dogodovština pogotovu za Ivu i Kenana, tipa "Drugarice razrednice konj u razredu" i slično.

3 comments:

  1. Daj da vidimo kako ti izgledas kad si tako hvalis kosom.
    Celavi se vuku za kose, jesi gledao taj film?

    ReplyDelete
  2. Halo anonymus...
    Nemoj mi dirat Kosu i njegovu kosu. Sto jest, jest, bilo bi dobro da i ostali stave slikice da se ne pocnemo ponovo upoznavati na nekoj proslavi mature.
    Sta je IV7, ukukuruzili ste se pred objektivima foto aparata. Hajde samo hrabro naprijed, ne boli to slikanje, malo te blic osamuti ali to je samo privremeno.

    ReplyDelete
  3. Odkuda se ovaj anonimus ubacio? Mora da je neki slepadzija i iz onog perioda "LAZNI VALTER" ili iz IV-2m. Cekaj dok se Krndelj ukljuci, on je bio u policiji, otkrice ko je NN izvrsilac.

    ReplyDelete