December 9, 2007

...zivot je profesor ljut...

Jedan veliki pozdrav svima.
Hvala, Neri i Harisu sto su ubrzali i moje ukljucivanje na ovaj blog, inace bih ja to i dalje odgadjala u zelji da “ubodem” sto bolji momenat. Tako je, sada smo u Massachusetts- u, a tvoj i Sanelin e-mail sam valjda izgubila kod predzadnjeg preseljenja i cini mi se da si ti tada bio u nekoj drugoj state, mozda Michigan?

Dok sam se sa Sanelom dopisivala zadnje sto sam cula je da su joj djeca bila uzbudjena oko predstojeceg “sleep-overa” (i ne cuh kakav je ishod bio, ali ne vjerujem da je ona ista bolje prolazila nego ja sa Sandrinim drugarima).

Inace, selili smo se mnogo puta i Sandra je uspjela jedinu skolu u komadu zavrsiti u New Jerseyu (srednju) gdje smo proveli pet godina (tu sam zavrsila i specijalizaciju iz Interne, sto mi je bilo poprilicno mucno iskustvo jer sam, budimo posteni, vec bila malo prestara za to, a interna u Americi je neka cudna “djevojka za sve”). Sandra je sada na drugoj godini koledza u Filadelfiji i vise je nije briga gdje se nas dvoje, zarazeni nomadskim virusom, namjeravamo seliti. Engleski joj je lakse govoriti nego nas, a jos se sjeca nesto madjarskog iz vremena kada je isla u svoje prvo obdaniste gdje je bila jedino nemadjarsko celjade - po izlasku iz Sarajeva u pocetku smo zivjeli u kompletno madjarskom selu u Vojvodini (tu smo najbrze uspjeli dobiti posao kao ljekari). Ispocetka mi je Sandra bila prevodilac kada sam isla po mlijeko i jaja, a poslije smo Damir i ja, htjeli ne htjeli, propricali madjarski uz pacijente.

Jako mi je drago cuti da IV 7 jos postoji i ima tendenciju da traje. Da sam znala u oktobru ovo sto sada znam, bila bih potrazila Dijanu, jer smo u to vrijeme bili u Vancouver-u.

Jesenka sam srela jednog zimskog dana ili 1992 ili 1993 i zacudila sam se kako je porastao pa sam morala izvijati vrat da ga vidim (ja nisam porasla; ali ima i dobra vijest: izgubila sam one svoje bucmaste obraze).

Elma, moram ti nesto priznati: onaj elektricna depilator kojim si me onako velikodusno spasavala jednom sam posudila prijateljici iz laboratorije. Nisam imala srca da ti to kazem tada. Sada ti priznajem i kazem: izvini za to i hvala ti, kao i na svim onim toplim razgovorima (nisam stigla ni da ti to kazem kada sam onako na brzinu odlazila iz Sarajeva…).

Sa Rankom sam najvise dana i noci provela (kada smo se u toku gimnazije prozvali "braco i seka" nismo znali da ce u jednom periodu to bas tako i biti). Ono cega se rado sjecam je da je jednom u bolnicu dovuknjacio i moj prispjeli paket (ADRA) iz Novog Sarajeva kada je isao po svoj.

Imala sam neku zadrsku sa pisanjem, ali obecavam Neri i Biljani brzi odgovor na zadnje e-mailove.

Evo jedne pjesmice za koju se sjecam da smo je pjevusili (mozda i pogresno):

U zivot idu maturanti, na ispit izlaze iz skole,
zivot je profesor ljut (2X).
Na vrata starog svjeta kucaju srca mlada
da nadju siguran put (2X).

Ne za skolu, za profesore, vec za zivot ucili smo,
stigli smo na plavo more, ali jos zaplovili nismo.
Mi jos nista dali nismo, ali sve se od nas ceka
Mi smo kao tajna rijeka sto dolazi iz daleka.

Sta je bolje, a sta je gore, mi jos svoju rekli nismo,
ne za skolu profesore, vec za zivot ucili smo.

Pozdravi svima koji su do sada pisali (Koso, zabavilo me je tvoje pisanje) i onima koji se spremaju da to urade. Radujem se sansi da se vidimo na proslavi mature (da ne dolazi i neko matematicko odjeljeneje? Dobro, dobro, samo sam pitala).

Voli vas sve Brankica .

7 comments:

  1. Hvala na javljanju.
    Molim te posalji mi Biljanin email i ako imas jos neciji iz razreda osim ovih 14 velicanstvenih na listi.
    Ja sam sve medicinske zurnale i alumni informacije o tebi i Damiru vec iscitao ne bih li konacno dosao do Damirove adrese skoli u New Jerseyu. Cak znam i za vas angazman u lokalnoj zajednici, ukljucujuci dobrovolje priloge za drzavnu skolu. Hvala jos jednom.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ma Brankice moja, kako si mi? I ja sam pogubila adrese, sto u selidbama, sto na pregorenim diskovima... Bas mi drago sto si ovdje sa nama! Jeste, djeca su malkice narasla - Denis je za dvije glave veci od mene, a Mia me je stigla. Sad nas muce drugi problemi, a za koju godinu ce treci prblemi i tako dalje.... Dok fino sve ne iskisemo sto smo zasluzili. Javi se i posalji koju slicicu, cisto radi obraza :-) Pusa velika!

    ReplyDelete
  4. Harise, ja sam izbrisala onaj svoj comment sa Biljaninom e-mail adresom jer, kako vidim, nisu ni nase ostale dostupne. Zakljucila sam to dok sam trazila Sanelinu adresu (doduse, ja ti se ponekad osjecam ‘technologically challenged’, mada me Damir hrabri da nije bas uvijek do mene (kompjuter ti je, kaze, kao zena: jednog dana sve funkcionise kako treba, a sljedeceg
    nista nije kao treba. a ti nemas pojma zasto). Pretpostavljam da si do sada vec uspio uspostaviti kontakt sa njom

    ReplyDelete
  5. Hej, Sanela! Radujem se da cujem o tebi. Nije bas moje da komentarisem, ali i nije neki zadatak za Miu bio da tebe stigne visinom (he, he). Procitah negdje da si pomenula svoju dob; blago tebi, ti jos uvijek imas 45 god (ja sam ti zaokruzila 46, a nekako se sve pokarambesilo pa sam , sudeci po zajednickoj slici sa mature, onda bila ozbiljana, a sada sam neozbiljna mama, tj, odavno me potomcica prestala shvatati ozbiljno).
    Pusa i tebi. Pisacu ti jos u e-mailu.

    ReplyDelete
  6. Što se email adresa tiče, ja sam već kontaktirao Biljanu i prijavila se na blog.
    Mislim da je manje razlog privatnost a više namjera vlasnika "bloggera" da natjera ljude da se priajave i traže kontakte unutar bloga. Ja ti mogu naći adrese od članova koje hođeš da kontaktiraš mimo bloga. (otkud mi ovo mimo) ...
    BTW: imaš jedan neobjavljen blog u draft modu...
    Piši, samo piši

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete