December 18, 2007

iz Minneapolis-a od generacije drugog 7


Srdacni pozdravi svima, a posebno Harisu sto nas je sve pronasao i spojio. Mozda me se mnogi od vas ni ne sjecaju jer sam razred napustila nakon samo dvije godine. Jos od 1989 zivim u Minneapolis-u; za nekoliko godina ce biti da sam vise zivota provela ovdje nego u Sarajevu. Miki, Hanna (skoro 16) i ja zivimo sa mojom mamom koja nam pomaze u svemu. Miki i ja predajemo na Univerzitetu (University of Minnesota), jedan od rijetkih poslova u Americi gdje se zapravo ima pravi godisnji odmor. Jos od 2000-te idemo svakog ljeta "kuci" i obicno obidjemo bar 3-4 dijela bivse Yu. Hanna je pocela da misli da se pasos mora pokazati i kad idemo u prodavnicu iza ugla.
Hanni sam pokazala slike nasih nastavnika (opet zahvaljujuci Harisu), i njena prva reakcija je bila da svi izgledaju preozbiljni, strogi i stari!! Bas me zanima sta smo mi mislili o njihovim godinama. Kad se sjetim koliko smo ih tracali, kosa mi se digne na glavi od pomisli sta moji studenti misle o meni. Upravo zakljucujem ocjene za ovaj semestar, pa ce tek da misle!
Topli pozdravi i sve najbolje u Novoj 2008-oj.
od Svjetlane Madzar (Sese)

3 comments:

  1. Hvala Sešo na javljanju i divnoj slici. Hanni ne treba pasoš, može koristiti tvoj stari - prava tvoja slika i prilika. Good job.

    ReplyDelete
  2. Iako imam dobar vid, nenosim jos cvike, nisam vas mogao razlikovati dok nisam uvecao sliku. Svaka cast, a Celavom LJubisi poruka da nisu svi ostarili kao on. Slika je za 10, pozadina prava, a u Sarajevu zima -8.
    Pozdrav ! Sejo Koso

    ReplyDelete
  3. Krasno izgledate i ti i Miki, godine Vam lijepo stoje. Dodjete li kad na ovu stranu kontinenta, da otvorimo flasu vina, nismo odavno. Sada vise ne mozes reci da su ti kolege s posla neugledne kao nekad u Unisu, posto ti je i Miki kolega (on ipak odlucio da se osigura, cuva zenu okruzenu tolikom mladoscu).

    ReplyDelete