December 6, 2007

Hall of Fame



Došlo vrijeme da isprobamo koliko nas memorija služi.
Ja ću hrabro da istaknem listu učenika (I do IV7), a vi budite slobodni da me ispravite:

  1. Aljičević Amra
  2. Barbić Tijana
  3. Buljubašić Mirsada
  4. Čengić Emina
  5. Čović Ranko
  6. Čurovac Hasan
  7. Ćirković Suzana
  8. Delibašić Emir
  9. Doroslovac Jasmina
  10. Drašković Dragan
  11. Dujmović Stela
  12. Đukić Vesna
  13. Galić Branislava
  14. Hadžihasanović Sabina
  15. Halilbašić Zineta
  16. Hamzić Mehmed
  17. Hujić Amra
  18. Jeličić Jesenko
  19. Jurković Ivo
  20. Kazazić Ibrahim
  21. Korkman Mirala
  22. Koso Sejid
  23. Kovačević Nataša
  24. Kovačević Nermina
  25. Krndelj Zoran
  26. Kulenović Aida
  27. Kulenović Dijana
  28. Lazić Brankica
  29. Lazarević Olivera
  30. Madžar Svjetlana *
  31. Nekić Aleksandar
  32. Obradović Biljana
  33. Obradović Darko
  34. Pašić Elma
  35. Petrović Slađana
  36. Pilav Sanela
  37. Pranjić Irena
  38. Prelić Nermina
  39. Riđanović Aida
  40. Sarač Admir
  41. Šabić Nera
  42. Tafro Senad *
  43. Terzić Ljubiša
  44. Trnka Haris
  45. Vučijak Kenan
  46. Začinović Edina

8 comments:

  1. Evo Hari da malo pomognem...
    Od pobrojanih na listi Hadzihasanovic Sabina, a ne Jasmina, preskocili smo Kulenovic Aidu, Kulenovic Dijanu, Nekic Aleksandra, Krndelj Zorana, Koso Seida, Petrovic Sladjana, a ubij me ne mogu se sjetiti ko je Residovic Sabina...
    Zacinovic je Edina
    A Delibasic me proganja. Ko mu je kriv kad je imao superdobro prezime za ono vrijeme legendi KK Bosna, Kindze, Varaja, Djoga i ostali.
    I dan danas se sjecam kad je rekao ' ma ja to onim mojim sa televizije kazem da me uhvate u kadar'...ma legenda je Delibasic, ali samo je jedan Kindje. I misteriozni nestanak Draganovog prezimena, djetic...

    ReplyDelete
  2. Hvala Terza,
    Evo se odmah bacam na ispravke... Mislim da smo skoro nadomak cilju. Dobro je da ima još vas sa uščuvanim mozgovima. A što se tiče Sabine, Jasmine ... neka mi izvine na mojim zadebljalim prstima ... očito sam preskočio čitav blok pod "K" ... ovo mi je možda Alzheimer pobris'o dok nisam gled'o...

    ReplyDelete
  3. Doroslovac Jasmina a ne Sabina.Delibasic Emir(pomogao Zeljko),Dragan Draskovic.
    Ni ja se ne mogu sjetiti Residovic Sabine.Mozda ti je to sa spiska iz osnovne?

    ReplyDelete
  4. Hvala Nera,
    I Žika naravno...
    Mislim da je sada spisak kompletan.
    Rešidovička je bila iz osnovne škole i išla je u A smjenu, ako se na varam ... malo mi se pobrkalo...
    Sad kad imamo listu, bilo bi dobro da skontamo gdje je ko ...
    Ja sam uspio da dobijem još par podataka koje moram ucrtati u mapu:
    - Brankica je sada u Masačusetsu - doktoruje sa Damirom,
    - Seša predaje strategic management u Minesoti
    - Mirsadu sam lociro u Schauenstein-u tel. 09282-991010 ali nemam email adrese...
    eto
    idemo dalje ili što bi rekli naši u Udinama - andiamo

    ReplyDelete
  5. Harise, mislim da je Hujic Amra a ne Aljicevic ali taj Alzhajmer…

    ReplyDelete
  6. Ups...ugledah i Hujicku na spisku ali Aljicevic Amra...:(

    ReplyDelete
  7. Ubiće me Aljičevićka, ali je još bolje nego da sam je prozvao originalno "Alijević" ili nedajbože "Chronicus".

    ReplyDelete
  8. halo ba
    citam spisak i pokusavam da povezem imena, da ih ono poredam po klupama ali Delibasic jel se vi zezate il je frajer bio sa nama. Ma nigdje njega nema u mojoj memoriji Delibasic ZDRRRRAAAAAAAAVO

    ReplyDelete