December 14, 2007


Na krovu Duoma



Pozdravljam sve i samo da vam kazem da uzivam u citanju ovih tekstova, kao i odredenim komentarima kojih se da budem iskren ponekad i ne sjecam. Citam raju iz razreda ali Delibasic nije sa mnom isao ko je frajer ja pojma nemam ako imate sliku dajte da vidim covjeka kako izgleda, iz nekog razloga ta faca mi ne dolazi pred oci nikako. Da se to vama ne bi desilo odlucih da postiram jednu sliku, a i da pokazem Brankici kako napredujem sa rastom i svim ostalim hahahahahha. Ovo je jedna od najsvjezijih sa godisnjeg provedenog u Shereru a na povratku svratismo malo do Milana i evo nas na krovu DUOMA. Ovo je za sada moja cijela porodioca a ako bog da bice nas i vise. Koso ako ti nije mrsko posalji mi mail
ako znas nesto vise o Hasanu da vidim moze li mu se na neki nacin pomoci


3 comments:

  1. Vidi se k'o bilda... Ja moram sačekati još jedno 3-4 mjeseca da se uslikam, čim siđem ispod 120... i pored pet odlazaka u 24 HR Fitness sedmično.

    Što se Hase tiče, dobra je ideja bila za adresu da se makar javimo. Za ove sa Zapadne strane, praktično je poslati pare preko westernunion.com (isprobano, bez brige); jednostavno se registrovati i na sigurnoj stranici uplatiti direktno karticom. JA obično pošaljem emailom lozinku ili broj transakcije tako da se na šalteru u Sarajevu primalac može identifikovati. Ovo je lopta na Kosi da pošalje adresu i ime osobe na koju se šalje. Malo je skuplje od SWIFTa ali je brzo i efikasno (pare su tamo za minut). Mislim, ne prozivam nikog za pare ali je ovo brzo. Isto, ako neki lijekovi trebaju koji se mogu kupiti u slobonoj prodaji, bujrum, organizovaćemo se.

    ReplyDelete
  2. Jelicicu, jesili to ti, a sto se razrasto, masala, mogo bi se i ozeniti, ili je to fotomontaza, slikano odozdo. Pa veci si od Zorana Krndelja a i sreca po tebe pa si u ratu bio mali, da si bio toliki ovdje nebi te nijedna granata mogla promasiti ( crnjak, ha ) Sta se svama desava, LJubisa ocelavio, ti narasto Haris ugojio, za Dadu neznam kakav je i dali ce me iznenaditi. Mi ovamo samo sto smo pukli, ostalo sve normalno.

    ReplyDelete
  3. Jesenko, stvarno si me sada uvjerio.
    Sto se mene tice, ti ne zelis da znas sta kod mene sve raste, ali cu ti pomoci da pogodis sta se sigurno smanjuje: ima pet slova, pocinje sa m i nalazi se u glavi.

    Pozdrav

    ReplyDelete