February 7, 2008

Bolje ikad nego nikad/stara Bosanska

Eeeeeeeee dragi moji!
Evo da se i ja ukljucim poslije konstruktivnih kritika nekih dragih meni ,
mogu vam reci da je poslijednih dana bilo emotivne erupcije nakon sto sam
procitao i prostudirao sve postove.Par noci je cak proslo i besano ,misleci
zasto je proslo ovoliko vremena da stupimo u kontakt.Ja sam u kakvoj takvoj
vezi s Harisom,cujemo s telefonom s vremena na vrijeme.
S LJubekom sam razgovarao nepamtim kada,moja krivica,vjerujem da je ljut na
mene ali pokusat cu i to ispraviti.S Jesenkom se cujem putem emaila/rijetko.
Harisu ide sav kredit za pokretanje sada naseg bloga/svaka cast Jaaarrraaanee!
krecem s malo ozbiljnim notama a kasnije ide stroga zajebancija,da vidimo reakcije.
Ne znam koliko znate,ja sam u Dallasu-Texas evo 12 godina,ozenjen 6(mislim godina)
, djece x2(Ada sestak,Nedim cetvrtak) opet mislim na godine ne razred.
Kao sto vidite bolje ikad nego nikad(tako kazu)
Toliko za sada,samo osnovne informacije,kasnije krecemo s basnama
daduka

7 comments:

  1. Dobro doš'o Daduka.
    Eto, vidiš kako nam je fino ovdjem navrati nam češće.
    Jedva čekam taj "neozbiljni" dio...

    ReplyDelete
  2. Hej, Dado! Drago mi je da si se i ti javio. Kad sam bila u Sarajevu, Ranko mi rece da ste vas dvojica sada rod preko zena (jesam li to dobro shvatila?)
    Vidim ti se bavis sitnom djecom, ali sto rece bolje ikad nego nikad. Barem ces biti mladi tata jos dugo vremena, kao sto je i Elma mlada mama. Kad smo bile u Sarajevu u decembru, moja kcerka je bila sokirana kad je cula da smo Elma i ja generacija (naravno, to je bio kompliment za Elmu, jer je ona mislila da je Elma isla u skolu sa mojom Lejlom - koja je sest godina mladja od Elme). Vidis da mala djeca pomazu, samo uzivaj s njima sto duze mozes.
    Javi se opet na blogu sa malo vise detalja o tome sta se kod tebe desavalo svih ovih godina.

    ReplyDelete
  3. Samo da pozdravim mladog tatu, drago mi je da je sve pod kontrolom pa valjda se nekad i cujemo hahahaha

    ReplyDelete
  4. Jesa/scumaher
    pravi si levat,gdje nadje onaj plasticni bolid-toys r us!?
    spremas li se to?
    dodi do mene da provozas Cobru!

    ReplyDelete
  5. Antonio Varga cigan je bio
    i svakoj zeni je govorio........

    A Dado u sevdah, reze vene.
    Neki dan smo te tracali, Zoka i ja. To je bila tvoja pjesma, i ona "case lomim ruke mi krvave". Volio bih vidjeti i tvoju sliku da vidim hoce li tebe djeca zapamtiti sa kosom, LJubisu nisu.
    Pozdrav od penzionera!

    ReplyDelete
  6. Koso,moram te obradovati!!!
    Djeca me nisu vidjela s frizurom
    ama bas nikako,ide brijanje-jaca se korijen.
    sto se tice Varge i sam znas da sam
    Goricanin/cijeli zivot na Gorici
    pozdravi sviju a javi mi koji ti je tel.i e-mail adresa

    ReplyDelete
  7. Tek sad sjedoh da prelistam blog i obradovah se sto nadjoh i svog "rodju"! Cula sam i za zenu i za djecu od rahmetli Raze. Vidjela sam ti i tatu na dzenazi - eto tatu ti vidjam cesce nego tebe, a dijelili smo klupu cetiri DEBELE godine. A da samo znas da te Boro citira i sad poslije 20 godina braka. Kad se sretosmo u "Beogradu" i ja vas upoznajem, a ti njemu: "E moj jaro, sad ces ti morat i putovat, i planinarit, i plesat i pricat francuski..." Posto smo u prve tri stvari uvijek aktivni, Boro se trudi da ti se kletva ne ispuni i da ne proprica francuski. Mada, i tu su mu tanke sanse - djeca imaju francuski na izbornoj, a i stalno imamo neke studente na razmjeni i pola prijatelja su nam - Francuzi! Eto, ako ti se povremeno stucne, a nije od pive, to te mi spomenemo.

    ReplyDelete