February 3, 2008

O jednoj slici...



12 comments:

  1. pa Terza jarane odakle ti ove slike vadis, ja nazalost nemam nista ovdje, ali kad odem sljedeci put u Sarajevo moram da se zarovim da vidim je sta ostalo u zivotu, ja kao da sam profulio razred hahahahah pa se slepam sa malo starijom rajom.

    ReplyDelete
  2. Svaka čast Ljubek (!?).
    Samo se sjetima da sam, u vrijeme kad je ova fotografija napravljena, mislio kako smo bili puno odrasliji. O, mladosti...

    ReplyDelete
  3. na ovoj slici nema mirele korkman i
    prasićke,postoji još jedna slika na kojoj je korkman ali prasićke opet nema;zaključak:prasićka bila inventura u šetalištu ili uopšte nije išla sa vama u razred.djeca na slici mlađa od djece u našim trenutnim
    posjedima.

    ReplyDelete
  4. Ljubisa,koji smo razred bili na ovoj slici? Meni se cini prvi. Harise, tu smo prava djeca, samo 14-15 godina. Samo pogledaj svog starijeg sina, mislim da je tu negdje po godinama.
    Moracu malo da preberem po svojim slikama, pa ako sta pronadjem podijelicu sa rajom.

    ReplyDelete
  5. Ima negdje datum, mislim 11 V 77.
    Dakle prvačići, ali žešći... već se počelo ići na klupu.
    Jedino je Ljubiša u fotošopu podmladio Jesenka i Dadu, pa izbrisao Irenu (Cut and Paste to Šetalište). Koju Irenu?

    ReplyDelete
  6. Drago mi je da vam se slika dopada, a tek potpisi na poledjini. Aida, to je bio prvi razred, Maj 1977 godine. Prasicka, ne brini primjeceno je tvoje kao i Mirelino odsustvo sa fotografije. I jedna i druga ste dobile neopravdani izostanak.
    Slike sa vrela Bosne slijede...

    ReplyDelete
  7. Trnka, ne zbunjuj me...tvoj comment stavljen 1:56 a moj 1:59 PM po lokalnom vremenu.
    Ja taman pomislio na 'cut&paste' tehniku, kad ti vec to napisao. Eh a kada bi ja to sad dodao, ispalo bi da te kopiram. Dakle ja uzeo i izbrisao Irenu i Mirelu sa slike...

    ReplyDelete
  8. Ljudi moji,sad sam shvatila da je ovo bilo u proslom vijeku.Jos nije bilo fotografija u boji.

    ReplyDelete
  9. Ma bilo je kolora, nego ovo je oduvijek bila jeftinija varijanta.
    Mene impresionira da smo tada nosili kecelje, svi od reda, da smo vec tada imali neke ideje kao sta bismo to htjeli biti kada 'postanemo ljudi' kako bi to Bane Bumbar lijepo rekao.
    Sjeca li se ko vica sto je Zoka Krndelj tada ispricao...dosla zaba kod fotografa da se slika. Ma ako se ne mozete sjetiti tog vica dalje, evo magicna rijec da vas podsjeti 'marmelada'.
    Meni su interesantni i potpisi. Pogledaj velicinu 'fonta' koji je odabrala Sanela, ne sjecam se ali je sigurno prva zgrabila flomaster i potpisala se. Idemo dalje...Dijana Kulenovic, okruglasta slova, potpis koji bi se vec tada mogao okarakterisati kao potpis sa stilom. Evo meni opet prilike da 'bocnem' Seju jer je tad i on mogao stati u farmerke sirine 32... A kako sada Sejo ima kompjuter dobar za stavit u krilo (lap) ne sumnjam da ce ispaliti kao iz haubice (top) odgovor u mom pravcu. 11. maj 1977...davno je to bilo...u zemlji seljaka na brdovitom Balkanu, ljudi moji ma je li to moguce...da sam imao toliko kose na glavi.
    Odsustvo Pranjicke i Korkmanke sa slike je veoma cudno, nema ni Brane Galicke koja je bila sa nama od prvog razreda. Garant je slika napravljena ili prije ili poslije casa fizickog, sjecam se da su Brana i Mirela skupa zaluftale vise casova fizickog nego sto sam ja uspio skupiti za 4 godine skolovanja. Kako sam obecao slike sa vrela Bosne su tu negdje u jednoj od bezbroj kutija koje jos uvijek cekaju na raspakivanje.
    SFSN

    ReplyDelete
  10. Neka slika, u koloru ili bez (Elma nam je kasnije i naprednu tehnologiju uvela, troseci potom na izradu fotografija sav mjesecni dzeparac vec u prva tri dana; sto jeste jeste, razmazila nas je).

    Da li sam ja to dobro shvatila da je proslava nase mature 20. juna 2010?

    ReplyDelete
  11. 20. juni je tu više manje kao meta da odbrojavanje (vidi balone na blogu desno), imaćemo prilike da se za dvije godine natenane dogovorimo. Kasno ljeto zvuči kao pogodno vrijeme (recimo Avgust) pod uslovom da je i kod Sanele neko zimsko ferije...

    ReplyDelete
  12. Ja glasam za juni.Taman cu napuniti 49 (cetrdesetdevet) godina i bit cu u top formi za visednevni dernek u Sarajevu.

    ReplyDelete