February 26, 2008

Izdrž'o je Mujo i gore...

Evo raja,
Nakon kratke pauze da se i ja ponovo tuspasim na blog.
Djeci je bio zimski raspust i divna prilika za nas sa dubokog sjevera da se bacimo na tople krajeve.
Najljepše je u Karibima, ali pošto naša miroljubiva vlada ne sarađuje sa Cubom kao neki, izbor pada na neke od većih ostrva gdje se još može jeftino letjeti. Ostrvo Puerto Rico, o kojem ću malo da blebećem uz slikovni dokaz, je uzet od Taino "indijanaca" nakon druge Kolumbove posjete 1493 i bio je u rukama slobodarskih španskih krvopija, da bi ga Gringosi "oslobodili" 1898 ... malo su porušili ove zidine, popalili skupštinu i šta se moglo spržiti oružjem koje su imali na raslpolaganju prije 110 godina, a onda su po poznatoj ideji jednog autoprevoznika iz Trebinja napravili grad ljepši i stariji nego što je ikad bio. Evo i slike, nije lijepo ko Korčula ili Dubrovnik, ali je priroda i ukupna geografija puno raznolikija:
Ali, da ne trunim previše, iako Portorikanci odbijaju da postanu 51. država, nije im se čuditi jer na račun svoje neslobode dobijaju pomoć iz Saveznog budžeta i bez obzira na 60% nezaposlenih treba to dobar sat da se iz San Huana (gdje je ova lijepa kula i nepregledan zaljev) dovezeš do mjesta koje bi se na mapi moglo nazvati plaža. Mislim, nije udaljeno, ali je auto na autu, osam traka ni šibicu da baciš, veća špica nego u Seattleu u 7 ujutro. (možda malo pretjerujem ovdje, ali eto, figure of speach) . Helem, umjesto mog ustaljenog ritma kuća-džamija-kuća-džamija, morao sam se prilagoditi na kuća-plaža-džamija-plaža ... i kontam k'o Mujo iz naslova, :') ... šta čit'o... audio/video ...
Eto, nije baš da imam vremena za esej, dopisaću nešto kad uhvatim vremena i sredim slike... Jah, da ne zaboravim, u povratku mi crkne telefon od vlage pa ne dobijem inforaciju o poništenom letu ... tako ti se naputujemo umjesto 10 sati leta sa jednim presjedanjem ... okasnimo još 15 sati plus dva presjedanja, jedno neželjeno noćenje u nekom jeftinom Vegaškom motelu, tri totalke (pretresanje za putnike koji na boarding karti imaju oznaku Selective Search iliti SSSS...)
I pitao takoj jednom jednog vrli pirac neki "Jel bilo dobro?"
A upitani njemu tada odgovor spreman dade "Kakvo je to pitanje? Naravno da jeste."
A sad nazad na pos'o.

11 comments:

  1. e ja bas mislio da si doso pameti, kad ono ti opet zasra!!! Al pravo! Pa jesam li ti reko da se ne foliras??? I da ne seres? A jos si se i udebljo ko krme!! bas si me razocaro.

    ReplyDelete
  2. Hvala na lijepim riječima. Je li te to neka Bečka Akšam Šule odgojila ili si uvijek bio tako odgojen? Znaš ono "Što se nisi na svojoj svadbi sjeko?". Fino si otvori blog i ožeži po svemu što te sekira, ne moraš uvijek čekati na mene za inspiraciju. Iznajmi film. Prošetaj. Pročitaj knjigu. Kupi si pivu ili ginseng čaj... možda ti nešta od ovog pomogne da izađeš iz svoje usamljenosti i anonimnosti.

    ReplyDelete
  3. Hari!dobro dosao!!!
    Anonimus je izgleda dobro usamljen,pa nije mogao docekati da se vratis.
    Ama vidi sto je ljut!!!
    Ozbiljan slucaj!VODE PREKO MASICA?!!

    ReplyDelete
  4. ma nisam usamljen, daleko od toga, al merak mi nesto tebe komentarisati. A to sa vlastitim blogom nije neka dobra ideja, bolje je u tvom cackati, uvijek dobijem inspiraciju. Evo bas odgledo Simpson's-e. Juce procitao dobru knjigu. Pivu ne volim, caj pijem samo kad sam bolestan, casa dobrog vina moze. mozda mi ti posaljes flasu kalifornijskog, ovdje ga ne mogu naci. I sta mi jos preostaje, nego malo se s tobom sprdat!

    ReplyDelete
  5. Ogi, samo ti nastavi po Harisovom cackati i sprdati se sa drugima. Mozda jednog dana nesto i bude od tebe. A mozda nesto i iscackas. Ako ti treba kakva pomoć, slobodno reci, ovdje u Americi se to tvoje stanje profesionalno lijeci.

    ReplyDelete
  6. Nisam znao da se i u tim godinama neki stide i ne zele da se predstave...!!! Ali valjda nam je to i u krvi..., najljepse je valjda ogovarati, zezati, iza ledja ili ako si nepoznat.., jer ako se predstavis onda nije dobro da nebi o tebi ruzno pricali...:-)...!!! Za takve osobe je Internet pravo bogatstvo jer se mogu svuda prijaviti i svoj komentar ostaviti bez straha da bi neko mogao reci a on, znam ga, uvijek je bio prehladjen ili tako sto.Nedo bog da se ime ocrni..., ehhehe Umjesto, da koriste net za druzenje
    ili korisne stvari.., koriste priliku da zezaju svakog ko se potrudio da nesto "KORISNO" na netu napravi i ko svoje slobodno vrijeme "KORISNO" upotrebljava nebi li pronasao svoju Generaciju, prijatelje, poznanike, komsije i ostale koji imaju interesa i koje interesuje gdje smo se svuda po svijetu razletili...!!
    Takve osobe nisu u stanju nesto slicno sami napraviti..., to im je komplikovano...., komp se najcesce koristi za igranje, a u pauzi se moze ovako negdje na brzaka neki "PRAVI" komentar ostaviti. Zasto pisati normalno.., nije interesantno.., anonimno je odlicno.., neka se nezna..., sto bi ovdje kod mene rekli "nema JAJA da kaze ko je, iliti nema petlje sto bi mi rekli...!!!
    Bilo kako bilo, moje iskustvo je pokazalo da te osobe treba ignorisati i pustiti neka pisu sta hoce..., jednostavno ih ne primjecivati..., onda ce brzo izgubiti volju...!!! Mislim da im je jedina hrana provociranje, jer onda imaju i dalje sta pisati...!!!
    Zato Harise a i ostali.., pisite vase stvari a Anonimni neka pise svoje..., bez odgovora nece mu biti interesantno, kad vidi da se anonimno ne primjecuje...!!!
    Eto napisa pola bloga.., ali nesto mi dodje da i ja svoj komentar na tu temu napisem...., posto i ja imam iskustava s tom vrstom Homosapiensa...!!!
    za kraj pitanje: jeli on iz Sarajeva ili bas iz Sarajeva...??? hehehe
    PS. Zelim uspjesno druzenje vasem razredu i da se u sto vecem broju okupite za 30 Godina, naravno ne samo vas razred nego i cijela generacija...! Imate jos vremena da to lijepo organizirate, a onda napisite ovdje kako je bilo da bi ANONIMUS mogao opet svoje komentare pisati....
    Laka noc ovdje kod mene ...

    gagi

    ReplyDelete
  7. a sto me naruzi gagi, ma necu sad moc zaspat. e bas mi ovo nije trebalo!!!

    ReplyDelete
  8. sta sad hoce ovaj moj ujak ovdje???

    ReplyDelete
  9. hej raja, hajmo pokusat da odgonetnemo ko je taj anonymus, da mu tako reci iskonstruisemo profil, sto bi rekli kriminalisti. to znaci koliko mu je godina, je li ozenjen, djeca, godine i tako to. ko bude najblizi, dobije neku nagradu: npr. nocenje u Sabicima sa doruckom (kajmak u somunu)za 2 osobe, ili pak nesto odgovarajuce. a proglasenje pobjednika nek bude negdje u ljeto ove godine!

    ReplyDelete
  10. Ovo je bas postalo interesantno. Dok sam radila u Bundesimmobilien, imali smo u nasem Beckom ofisu jednog bosanca koji mi potpuno odgovara opisu ovog tvog anonimusa. Vidjecu imam li njegovu sliku negdje. Sta ja mogu da dobijem zauzvrat osim nocenja u Sabicima za ovu informaciju?
    Pisi mi na moju chello.nl adresu, da se dogovorimo. Znas da te ja nikad ne bih lagala.

    ReplyDelete
  11. Šefika,
    slatka ti je od mene.
    Još ne mogu da vjerujem šta si ti u stanju da iskopaš. Hvala ti puno.
    Pozdravi raju u Amsterdamu.

    ReplyDelete