February 7, 2008

Mlade nade-stare uspomene

10 comments:

  1. hahahah pa odakle ovo izvlacite

    ReplyDelete
  2. Irenicka,
    sta se radi?toliko ima toga da vas pitam da ne znam odakle da se krene
    sada ima vremena,samo polahko.
    Jesa!
    skini naocale da ti vidim okice

    ReplyDelete
  3. Irenicka!
    veliki pozdrav!!

    ReplyDelete
  4. Kad je ovo bio B tim, kako je tek izgledala prva momčad.
    Kolibri forever!

    ReplyDelete
  5. anonymočko!
    veliki pozdrav i tebi,uvijek si bio bezličan a sad si i no name.
    generacijo moja,nabijte kondiciju
    za 2010,treba nadoknaditi toliko toga.

    ReplyDelete
  6. Jeste razvijotke, Haris malo odskace, a ja sam sad tezi nego vi svi na slici. Jesenko ko iz logora, neuhranjen a GLAJZL" (Darko) je ostao isti, 55 kg sa klompama. A dje je coce crnogorac, zna li iko? Sto se tice prvog tima ja imam adekvatnu zamjenu, sin Mahir, 7 razred a vec 180 visok, samo mu fali moj odraz.
    Imam i ja nekih slika sa Nove godine na Trebevicu, saljem ih ubrzo.
    Veliki pozdrav!
    A sto me kopka ovaj NN

    ReplyDelete
  7. Bas ste bili slatki (ili bolje da ja pozovem Sandru za jedno objektivnije misljenje?)

    ReplyDelete
  8. Dado
    sunce mi udara u oci pa ne mogu da ih skinem

    ReplyDelete
  9. Jel'ima nas ženskih? Sjeća li se neko da smo bile prvakinje u odbojci? Ja imala i medalju, na prozoru moje sobe visila cijeli faks, poslije ko zna...I dan-danas prodajem tu priču (ali ni djeca mi više ne vjeruju...) ali stvarno su mi ostale neke fore (kad onako rekreativno skačemo, pa završimo s istegnutim tetivama, natučenim prstom i sl.), neki smeč ili servis!

    ReplyDelete
  10. E sto sam se nasijala grohotom kad sam vidjela ovu sliku i proctala komentare. Prvo sto Terza izgleda kao Zoolander - presamitila sam se. A onda sto je Tijana virila kako sam igrala odbojke neki da u parku, pa poslije i iskrenuti gleznjevi i natuceni prsti, a sto bride podlatice i da ne spominjem... E moracemo ljetos da razbacino jednu u Istri - mi protiv nase djece!

    ReplyDelete