November 16, 2007

Iz mog gimnazijskog dnevnika

3.10.1977. utorak


Danas smo razbili prozor u skoli,u stvari razbio ga je Darko,zamalo nije ispao.Dobili smo novu profu geografije,u poredenju sa Sarajlickom(primjedba 16.11.2007-sjeca li se ko Sarajlicke?) strava.
U subotu smo bili na koncertu Smakovaca.Bilo je super.Citavo vrijeme sam presjedila na Harisovim,Kenanovim i Dadinim ramenima.Tijani je bio rodendan,Vesna i ja smo joj kupile plavo slovo T od keramike,od Aide je dobila super torbu.

21.12.1977. srijeda

Poslije skole smo otisli u Galeriju.Vesna,Ranko,Dado,Darko,Sesa,LJubisa,Irena,Tiric(?) i ja. U subotu idemo kod Ranka na rodendan.Poslije duzeg prepucavanja izmedu Vesne i LJubise uspjeli smo se dogovoriti da Novu godinu slavimo kod Ljubise.Bice super,jedva cekam.

Evo do cega je doveo nas blog.Kopamo po slikama,dnevnicima,uspomenama u nadi da cemo zavarati Alzhajmera i spremni docekati tridesetu godisnjicu.

Ako se sjecas,Harise,javio si mi se prije nekoliko godina ali sam ja bila na godisnjem i rekla sam da cu ti se javiti kad se vratim.Pa evo vratila sam se.Sala naravno.Iako moj zivot izgleda kao godisnji odmor(izmedu ostalog i zato sto ne radim),ipak nije to razlog sto ti se nisam javila,vec to sto sam veliki strucnjak za nove medije pa mi se desi da izgubim adrese dragih ljudi.Nadam se da se nisi naljutio.

Inace,zivim u Rovinj,jos uvijek sa Zeljkom(razred IV4,ako ste zaboravili,to su oni papci koje smo razvalili na prvenstvu skole u kosarci)i Makom,koji trenutno studira u Rijeci.Nekoliko puta godisnje idem u Sarajevo,ali osim Elme ne vidam nikog od raje iz razreda.Nadam se da ce se sa ovim blogom i to promjeniti.

Svima veliki pozdrav od Nere

2 comments:

  1. I ja imam jednog Maka ali je malo mlađi. Fakultet, Tito dragi.
    A da vrijeme leti, leti.
    Kad smo kod "ljutnje", uvijek se sjetim kako sam za tvoje vjenčanje greškom otišao do Likovne umjesto Muzičke Akademije ili obrnuto - nadam se da se ne ljutiš.
    Kad već pominješ Sarajlićku, znaš da mi padne puno puta napamet. Ako se sjećaš, za dvojku iz geografije si morao znati dvije stvari: nabrojati mjesece na Hrvatskom (Narodnom) Siječan, Veljača ... do Prosinca i morao si znati gdje se kalendar pomijera kada pređeš International Date Line (kako god se to zvaše na Narodnom). Budući da živim na kraju svijeta, toliko sam stvari iz Geografije tek skontao i često je se sjetim. Recimo, iz Seattlea se leti direktno za Amsterdam 9 sati a preko New Yorka bi bilo 12 jer je Zemlja loptasta, dok je kod tebe sada 7 popodne u Petak, kod mene je 10 ujutro, a kod sanele 3 ujutro ali u Subotu.
    Nadam se da svi volimo Pozitivnu Geografiju.
    Hvala na javljanju. I piši. Samo piši.

    ReplyDelete
  2. A ti Nera živiš u Rovinj?Živiš u stan ili kuća?Imaš puno prijatelji?

    ReplyDelete