November 29, 2007

Zidne novine


Dragi moji iz IV7,

Poslije duzeg razmisljanja ipak se odlucih staviti ovdje nase zidne novine (dvoumila sam se najvise zbog nekih kompromitirajucih sadrzaja ;-) a i da dam svoj mali doprinos na smijesna sjecanja.
Odusevljena sam Harisovom idejom i mislim da ce ovo biti veoma interesantna “priprema” za proslavu 30 godina mature.
Inace, kao sto se vec zna, zivim u gradu nase mladosti, udata za jednog finog momka, ups…covjeka (kojeg sam uspjela donekle pokvariti :). Imamo malog djavolka u obliku cetverogodisnje Ene tako da smo u svijetu bajki i lego kockica za razliku od vecine vas koja se bori sa pubertetima ili fakultetskim dilemama. Poslije 13 godina rada za humanitarne organizacije sa nehumanim radnim vremenom, konacno uzivam ne radeci nista. Za sada je tako a i ko bi zaposlio zenu sa stalnim prijateljem Alzhajmerom.
Radujem se svakoj vasoj poruci (umirem od smijeha) i jedva cekam da poslije veceg okupljanja na nasem blogu, krenu ozbiljne pripreme za proslavu.
Sve vas pozdravlja i voli,
Elma

10 comments:

  1. BRAVO !!!!!!!!!!!!!

    Odakle si ovo izvukla?

    Drzi se s malom Enom. Najteze je sa djecom prvih 20-tak godina, a kasnije ih se i zavoli...hehehe

    ReplyDelete
  2. Ne pitaj, odakle i zasto sam ih sacuvala (mozda zato sto sam znala da ce doci vrijeme i da se necu sjecati mnogih nasih ludorija iz gimanzije :)

    ReplyDelete
  3. Fakat, gdje izvuče ovo?
    Dobro sam se ismijao ... jedini problem je što skontaš koliko stvari je zaboravljeno koje bi bez ovih slika ostale u zaboravu.
    Hvala ti.
    I ne brini, što Ljubiša kaže, ta briga oko djece će popustiti za 15-ak godina, onda se poslije samo brineš oko škole, pa onda ... hm... uglavnom, ako odlučiš da se brineš, brineš se stalno.
    Hvala za Zidne.
    Ah, da, da ne za boravim - glede kompromitirajućeg materijala, pričaćemo :)

    ReplyDelete
  4. Elma, carice!!! Gdje ih samo nadje? Hajd pomozi pa mi reci sta pise ispod moje slike? Ubila sam se pokusavajuci da procitam :)
    Videla vasu sliku od ljetos i moram ti reci da sjajno izgledate.. Ena je naravno najljepsa...

    ReplyDelete
  5. Veco, ispod tvoje slike pise: "Zar ja burzoazija?" To je u neznanju bio valjda kompliment prvoj dami medju drugaricama.
    Ti si Elma prevazisla sva nasa dosadasnja oglasavanja, ovo je zaista bilo toliko neocekivano i osvjezavajuce da nemam rijeci. Mnogo, mnogo ti hvala.
    I ja sam vidjela Vase slicice preko Sanele i moram ti reci da ti je Ena ko med, ja sam vec i zaboravila kako je divno dok su djecica mala, koliko radosti u njihovom otkrivanju svijeta... Uzivaj samo, dok imas malu djecicu i ti si mlada mama, to je najljepsi dio. Ne prodje dugo pa te ti isti andjelcici svakodnevno podsjecaju da te vrijeme davno pregazilo.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Pokazi nam jos film sa vrele Bosne,pa cemo oduzeti Biljani Crveni karanfil i dati ga tebi

    ReplyDelete
  8. Ha,ha,ha...

    E, Nero, Nero, … to sam cuvala kao iznenadjenje a sada cu opet morati kopati po podrumu :(

    p.s. bojim se da bi bilo krvi do koljena u pokusaju oduzimanja Crvenog karanfila

    ReplyDelete
  9. Ti stvarno mora da imas veci podrum od stana - gdje ti stane sve, i ove drage slike, i kompromitujuci materijali koji si krila za drugarice, i sva pozitivna energija i onaj beskonacni osmijeh? Znas koliko sam samo mislila na tebe neki dan! Vratila se moja Mia sva isarana hemijskom po rukama i nogama (skolska uniforma - sorc!). Ja taman zinula da je izruzim sto se saraju u skoli - stadoh u po rijeci. Izmedju ostalog, ZAHVALJUJUCI SVIMA VAMA IZ IV7, sjetih se kako su nas izbacivali sa casa da se operemo od hemijske po licu i rukama dok smo pucali od smijeha... Eh sto mi je nesto bilo drago. Pa umjesto da izruzim dijete ko svaka ozbiljna mama, ja je samo zagrlih i rekoh "ma saraj sine dok si u srednjoj, kad imas drugarice ko sto je mama imala".. Ljubim vas ja moje drage, ovako daljinskim!

    ReplyDelete
  10. Moja Elma,
    ono "Brankica se preselila", kako je onda pocelo, vise ne prestaje.

    Vidjela sam vasu sliku (preko Nere) i pitala je o Eni(cudeci se: od kud tako prelijepo dijete na slici sa one moje cetiri drugarice - salim se, i vi ste lijepe, meni svakako).
    Secer mali. Uzivaj svaki trenutak sa njom; propusteni momenti se ne nadoknadjuju lako (u toj prici sam bila, nikom se ne ponovila, ali ima i ona: moglo je biti i gore).

    Nego, pretrazi ti taj podrum jos...

    ReplyDelete