November 8, 2007

OVARDZ

Ovardz

Iliti Zdravo od nas sto stojimo naglavacke Down Under. Sve je naopacke, pa i ovo ljeto koje upravo dolazi i Nova Godina koja se slavi u japankama, umjesto da se grudvamo ko svi normalni ljudi.

Prvo Harise, velika VELIKA remote pusa sto si se potrudio da ovo pokrenes. Svi smo pricali i spominjali i razmisljali, a ti si jedini URADIO. Svaka cast! I sto si stavio onu sliku, finu, u boji... Ma ima i crno-bijelog u zivotu, ali ja glasam za boju, vazda. Ne zali ih ako ih imas, stavi da ih gledamo, da nas AH podje. Moje slike su nestale vremenom, pa mi sad svaka zlata vrijedi.

Drugo, Tijanooooooo! Nasmijala sam se kad sam procitala za djecu ti. I moji slicno. Samo sto su me prevarili, pa sad jos moram i cuku da im setam!

Neki dan ih bilo 50-tak, napravila im disko u basti jedno subotnje popodne. Imali Francuze na razmjeni studenata sa srednjom skolom gdje moji idu. I sjetila se nasih derneka, gitara i izleta. Mislim se "Boze, ova bi djeca tako bila sretna kad bi imala pola nase mladosti, druzenja i prijateljstava iz gimnazije." Da i poslije skoro 30 godina mogu da odu na bilo koji aerodrom na svijetu, da ih doceka prijateljsko i po pravilu, uplakano od srece, lice. Kao sto nam se desavalo na putesestviju prije 4 godine.

Sve se potajno nadam da cu uspjeti da popijem kafu sa gracijama u Istri slijedece godine. Za nas "odozdo" to je malo jaci poduhvat, pa se ne desava cesto. Ali za svaki slucaj, pristavite jos par fildzana negdje pocetkom jula.

Jasenko, brate, gdje me nadje sa onim citanjem... Kad bih samo mogal da se sjetim tog trenutka. Tijanin rodjak Alzhajmer mi je u posjeti...

2 comments:

  1. djeda alzer
    pa jaranice sta ima sta se radi
    alzer ce nam svakom doci to ti je kao djeda mraz za ove starije hahahah
    drago mi je da si se javila, znao sam da si u Australiji jer smo nekad davno pricali o tome i tim nekim mogucnostima. od moje zene rodica je u Adelaidi i kanimo se da ih posjetimo ali treba letiti naopacke podugo tako da nam treba neka mala priprema ( astronautska kratka skola) i kad to zgotovimo eto nas da skakucemo hahahah vidim da si nasmijana i raspolozena i da ste svi dobro i zdravo sto je najvaznije, i ako nas put navede na tu stranu volio bih svakako da se vidimo.
    jesenko

    ReplyDelete
  2. Ma nije bas to tako strasno, 24 sata leta... Izdrzi se let, nego lova jarane lova za kartu, a kod nas sve puta cetiri pa nekako puno izadje. Nemoj da ne dodjete ako vas vjetrovi donesu ovamo. Ima i nekih konferencija i seminara, pa neka firma posalje...

    ReplyDelete