November 17, 2007

odoh,zaboravih,izgubih

...izađoh na malom(ili velikom)odmoru da popušim jednu ispred škole... i od tada se ne sjećam baš puno.Sve nekako hoću da se vratim ali ne nalazim vrata,nikako da se sjetim gdje se trebam vratiti.
Pravo neka dobra cigareta,možda je to bio i joint.Otkako odoh, zaboravih po šta sam to pošla,pa se po putu i izgubih.I tako tražeći ono što sam izgubila usput pokupih : prihvatljivog muža(kom.1), potomke(kom.2,oba muški spol),podosta masnih nakupina (radije kažem godine nego kg),kakav takav posao i užasnut pogled krize srednjih godina.Draga mama ,baš mi je lijepo...neka,neka tako mi i treba!
I tako ,kao da čekam da se ujutro ponovo probudim i pođem u školu. Obećavam,neću više pušiti,vidite kako to utiče na orjentaciju u prostoru i vremenu,a što je popušeno,popušeno je!
Radujem se susretu generacije i volim vas!Irena
P.S. I meni Alzi najavljuje posjetu.

2 comments: