November 28, 2007

Slicice...






Ovog se sjecam bolje od dogadjanja iz skole! A vi?!

8 comments:

  1. Ko su ovi djecaci i curice na slikama? Nekako mi poznati...

    ReplyDelete
  2. Zaboravih reci.. nisi ni ti los s tim motorima :)

    ReplyDelete
  3. Meni se cini da smo vise vremena proveli kod Ranka i u Parkusi nego u skoli

    ReplyDelete
  4. Jest bas curice i deckici... Nego da mi je da skontam u ovoj kariranoj kosulji iza Zokine ruke, je li mirsada ili ja... Sramota me, nemam slika da pokazem djeci da vide da im se mama nije rodila sa 45 i ovako ozbiljna... Elmaaaa upomooooc!

    ReplyDelete
  5. … to je Mirsada u tvojoj kariranoj kosulji : ))

    ReplyDelete
  6. Jooo Elma memorijeeee... E ako jos izvuces ovu kosulju iz podruma, onda ce me srce prekinuti! A i ja se sjecam, imale smo iste...

    ReplyDelete
  7. Da li se neko sjeca Fjodora Fedcesina?
    voljela bih da dodjem do njegove poezije.. znam da nije mnogo napisao.

    ReplyDelete