November 13, 2007

Prijatelji stari, pa, gde ste ???!!!!!

Jedva sam cekala da rascistim guzvu i da na miru sjednem i sto pre se upisem na spisak za nasu narednu, zajednicku zurku! Kada, kako, gde… ma, nije mi ni bitno, vazno je samo da je bude!!! I da vas vidim!

Kada sam pre neki dan, u beskrajnom nizu poslovnih meilova, naisla na Harisov meil i procitala “Javi se” a onda ugledala i nasu sliku … ostala sam potpuno zatecena i nespremna. Na sjecanja i emocije koje su me preplavile….Na osjecaj da posle toliko godina opet imam moju raju iz razreda.. tu ispred mene…

Slican osecaj onom koji sam imala pre nekoliko meseci kada sam u Sarajevu slucajno srela Ranka. Dosla sam da posjetim tetku u bolnici, i vidim operisao je dr Ranko Covic. Razmisljam, jel to moj Ranko… il neki drugi... ma nema drugog ... sigurno je on… studirao je medicinu… tu je... jeste.. nije.. moram da se vratim na posao al ostajem do ponedeljka da proverim … da vidim… da ga sretnem. I evo ga, u hodniku prepunom pacijenata, cekaju ga… a on … za mene isti… nepromenjen… zelim da potrcim da ga zagrlim … da saznam .. da pitam.... al stojim… ukocena…strah me je… mucam nesto… ne prepoznaje me… gomila ljudi oko nas… gledaju… a mi se ipak grlimo i plakala bi da me nije sramota…od tuge… od srece…

I zbog tog osecaja…mogucnosti… nagovestaja… Harise, care, hvala ti!!!! A najvise za sliku!!! Lepo te je opet videti J

Ja zivim u Beogradu, razvedena (po drugi put) J, nemam svoje dece L, al imam na stotine moje dece, BOSovaca! Sa zadovoljstvom vodim jednu obrazovnu alternativnu
organizaciju (www.bos.org.yu), puno putujem i trudim se da uzivam u svakom trenutku!

O onome sto se desavalo izmedju onda i sada ne bih ni da pisem. Previse je bola, teskoca, neprestalne borbe i dokazivanja. A zasto to uopste i pisati vama. Vi to znate! Sve nase price su slicne, u pitanju su samo varijacije. Bolje je da mastamo o buducnosti! I nasem zajednickom derneku!

Ako vas u medjuvremenu put nanese na ovu stranu, javite se, obavezno! Da ozivimo secanja i prkosimo Alzhajmeru.. Ja za Novu Godinu idem u Spaniju, pa ako ima neko tamo …

Gracije moje drage, ja mislim da cu u junu biti u Istri pa se sigurno vidimo tada, ako ne i pre!!!

Grli vas sve Vesna ((**))

No comments:

Post a Comment