November 8, 2007

Jel' mi to starimo ili...

Ljudi moji, dok se nismo totalno pozaboravljali, idemo se organizirati za tih 30 godina, nije malo, ali još uvijek nije ni previše!

Nas četiri gracije se nalazimo uredno svih tih godina (tu i tamo nam se priključi i Biljana, kad stigne u Evropu, kao ovo ljeto), Istra nam je poveznica, iz praktičnih razloga (iako za obljetnicu mature predlažem i znam da je dobro jedino - Sarajevo!). Sve znamo jedna o drugoj, i djecu si poznajemo, i muževe, razmjenjujemo i brige, i strahove, i recepte, i vježbe i baš se dobro zabavljamo kad se sretnemo... Tu i tamo spomenemo i ostale, ali do ovog ljeta ja to nekako nisam shvaćala ozbiljno... I kad se ljetos krenulo s reminiscencijama na temu "IV 7" , pri čemu su me cure blijedo gledale kad su skužile kako se ja pola stvari ne sjećam ( ma dobro, nekih sam se i prisjetila, a za neke sam folirala da jesam), debelo sam se zabrinula! Ili sam na početku alzheimera, ili su s gubitkom roditelja izblijedjele veze sa Sarajevom, ili sam jednostavno tip koji živi u sadašnjosti i planira budućnost, a razmišljanja o prošlosti, uz crno-bijele fotografije, sprema na tavanu, gdje čekaju neka druga vremena, kad će biti više vremena za prisjećanja (možda i više potrebe nego sada)... S druge strane, moji roditelji su tako svoje bračno putovanje odgađali za penziju, pa se nikada nije desilo! Možda bih trebala izvući neko naravoučenije iz toga - dakle, carpe diem!

Stanje: udata - za Gorana veterinara; djeca: Nikola (16 , srednjoškolac, trenutno zaluđen Warcraftom), Adrijana (13, darkerica koju, skupa sa mnom, trese pubertet); ja - bibliotekarka u Sveučilišnoj knjižnici u Puli, živim u Labinu (stari grad, ispod zvonika); u kontaktu još s mojom kumom Aidom R. (telefon i mail); slika (i moja i ostalog) - neki drugi put :)

U mislima s vama (pa bilo je i vrijeme), a nadam se i na ovom blogu,Tijana

2 comments:

  1. Moram priznati da je rođak Alzheimer stekao neočekivanu popularnost na ovom blogu. A valjda zato što nam je to zaboravljanje (koje je, ne zaboravimo) takođe dio sjećanja. Nego, reče da si u kontaktu sa Aidom. Ja sam angažovao naše zajedničke prijatelje i njene komšije da mi pošalju email ali, ako ti je pri ruci, šibni mi to pa da pozovemo i Aidu na ovo zajedničko mjesto. I, BTW, ništa se nisi promijenila ako je suditi po onoj slici gracija (from Whisteria Lane, maybe) od ljetos.

    ReplyDelete
  2. Već sam ja njoj proslijedila adresu najboljeg globa na svijetu, ne brini. Njena je: eaganagic@netscape.net
    Pa, ne znam kad sam se ovako dobro zabavljala na netu, kao da mi se otvorio neki novi mikrkozmos (znaš ono: lud si za makrokozmosom, Star Trek fan, maštaš o zvijezdama, a u tebi čuči cijeli jedan mikrokozmić koji čeka da bude otkriven i istražen - tako ja to naše ponovno druženje i iščitavanje gledam!) Tražim neku štosnu sliku kakva je ova Ljubišina FOLERSKA da je pošaljem, valjda ću uspjeti do 2010.! Ma, ko šiša godine i kilograme, nismo valjda dotle došli da se moramo "zatezati" prije ponovnog viđenja. I tako ćemo dobiti vrećice ispod očiju od silnih suza kad se prepoznamo. Ja ih prolivam već sada, ali se i smijem ko nikad na nekom blogu...

    ReplyDelete